Haren uit hoofd getrokken door mixer-ongelukje

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mare
  • Startdatum Startdatum
Fijn! Oké, gaat ie:

Mare eet nog steeds brood, speltbrood (ontbijt en lunch). Het is lastig haar voor andere alternatieven te interesseren. Liefst met kaas, maar ook wel leverworst. Op brood: roomboter. Héél soms: zoetigheid, maar dat is uitzondering.
Vlees (biologisch of van boerderij ruimzicht)..Zeker 4 a 5x per week, ze houdt van vlees. Geregeld gebakken ei, in kokosolie gebakken. Rauwe melk drinkt ze ook graag, maar niet dagelijks omdat ik er een stuk voor moet rijden om het te halen. Verder wel groenten, broccoli en sperziebonen gaan sowieso goed. Fruit: 1 x per dag (meestal zure appel, soms peer). Drinken: water, soms ranja, rauwe melk. Ze krijgt wel elke dag na school nog wat 'lekkers'..in de zin van een snoepje. Beestenbottenboullion lukt helaas maar niet, zelf drink het bijna dagelijks.

De hoeveelheden wisselen per periode....Is het voldoende zo?

Klinkt nog niet eens zo verkeerd. Je zou de snoepjes en ranja kunnen schrappen, maar volgens mij gaat het er meer om dat je beseft dat vet de allerbelangrijkste voedingsstof is van allemaal! Vlees is prima, maar het is voornamelijk een eiwitbron. Ik kan uit je post niet opmaken hoeveel vet jullie gebruiken in de maaltijden.

Mike

Ik denk dat dat dan nog iets is, waar wel winst te behalen valt. Meer vet denk ik. En Sole misschien. Dat heeft ze een poosje gehad, maar nu al even niet meer.
Dank je wel in ieder geval alvast. Ik ga de vet-inname hier nog wat opschroeven!

Marieke

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan