Simmentaler
New member
@Mike: inderdaad! Heb jij misschien een goed, redelijk kort en bondig artikel over waarom de vitamines en voedingsstoffen superieur zijn t.o.v planten, en waar ook iets wordt gemeld over fytinezuren etc.? Iemand in mijn familie is al bijna een vegetarier, eet alleen buiten de deur nog vlees. Zij wil in de toekomst kinderen, en heeft momenteel al veel last van vermoeidheid. Dit wil ze oplossen door... te gaan sporten. Ik heb haar al een ander artikel gestuurd over vegetarisme en onvruchtbaarheid, maar ze moet nog meer overtuigd worden (volgens mij kan dat nog). Ze spreekt (en leest) trouwens engels.
@Jacky: Ok, dankjewel Begrijpelijk en goed dat je je daaraan houdt. Ik zal binnenkort contact met hem opnemen, ook aangaande advies voor mijn verstandskiezen. Ik zie de "gewone" tandarts niet meer zo zitten.
@Jacky: Ok, dankjewel Begrijpelijk en goed dat je je daaraan houdt. Ik zal binnenkort contact met hem opnemen, ook aangaande advies voor mijn verstandskiezen. Ik zie de "gewone" tandarts niet meer zo zitten.