Hoi Vivienne,
Bedankt voor je antwoord!
Ik heb een paar jaar geleden zwangerschapscholestase gehad. Dat was echt een hele bizarre achtbaan. Ik zocht net op internet naar een link er naar, omdat ik niet dit hele topic wilde spammen, en toen vond ik dit:
Quote:
De aandoening wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een (genetisch) defect in het hormoonmetabolisme, dat onder invloed van de veranderde hormonale balans manifest wordt tijdens de zwangerschap.
Klinkt als iets dat ik verder moet uitzoeken...
Ik neem inmiddels magnesium (van de tuinen) en eet geen tarwe meer (wel rogge). Ik dronk al nooit melk, maar eet wel roomboter, yoghurt, creme fraiche en soms gepasteuriseerde kaas (als de rauwmelkse op is of ik daar al een fortuin aan uitgegeven heb). Eten jullie dit ook niet, die zure producten? Hoe lang duurde het voordat jullie resultaat merkten? Ik weet dat dit soms wel een jaar kan duren.
Ik zat er al aan te denken om iets met mijn darmen te gaan doen. Oftewel probiotica, oftewel groene leem, oftewel
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/lekkende-darm-syndroom-wat-is-dat.html#more]dit protocol (epigenetica)[/url]. Maar over chlorella wist ik nog niets. Ik schrijf dat op mijn lijstje met uit te zoeken dingen. Dankjewel!
Oja, en sole drink ik al. Daar neem ik al mijn supplementen mee in. Soms doe ik er citroensap of gemberwater bij.