Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vooralsnog heb ik nog geen resultaten gezien van de acties van de Bond tegen Overheidszaken.WebMassaclaim tegen energiebedrijven Te hoge tarieven & onrechtmatige BTW 'In strijd met de wet, claim nu gemiddeld € 1.300 terug!' De Bond neemt de taak op zich om collectief op te …Energie-actie - Massaclaim tegen energiebedrijven
Massaclaim tegen energiebedrijven om te hoge tarieven & onrechtmatige BTW: ’In strijd met de wet!’ De Bond neemt de taak op zich om namens alle deelnemers op te treden bij de rechtszaak tegen de Belastingdienst, het Ministerie van Financiën en de Energiemaatschappij. De inzet van advocaten en de...bondoverheidszaken.nl
Grappige fisheye lens foto
Als het fisheye was zou ook het beeld op de voorgrond moeten krommen, toch?Grappige fisheye lens foto
Volgens nasa zou een lichte kromming van een ronde aarde zichtbaar zijn boven een hoogte van 10 km
Mount Everest is 'slechts' ongeveer 8,85 km hoog
CGI.Fotoshop?
Mike
Als je dat verschil niet proeft en niet ziet aan het vruchtvlees, eet dan geen olijven. Je bent dan wss blind en pruimen aan het eten.Voeding onder de loep - #2 Zwarte olijven die geverfd zijn - Café Weltschmerz
Zelf verkies ik groene olijven boven zwarte, maar smaken verschillen en ik ken er genoeg die toch echt niks van groene en alles van zwart olijven moeten hebben. Echter, zijn deze wel echt zwart, of zit je stiekem toch groene te eten? Kortom: word je weer eens in de maling genomen? Een vraag die...cafeweltschmerz.nl
Fisheye? Werkelijk?.Ziet er gewoon zo rond als wat uit:Maar dat platte oppervlak kan dat evengoed zijn.
Mike