V
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op zich heb je daar gelijk in, maar gisteren is wel geschiedenis geschreven. Heb jij ooit een Prinsjesdag gezien waar er boe werd geroepen, gefloten, omgekeerde vlaggen werden vertoond, borden werden gedragen en de rug werd toegekeerd? En ze komen er nu nog netjes mee weg, de volgende keer worden ze uit de koets getrokken!Zolang mensen dit soort theater blijven steunen, zullen we begiftigd worden met die die denken over ons te kunnen heersen en over ons te kunnen beslissen; het is aan jezelf hoe je toegeeft aan autoriteit.
Volg wat je wordt ingegeven: daar woont het goddelijke, niet daarbuiten: dat is af- en verleiding.
Is dit ook niet gewoon ‘staged’?
Ja dan gaan wij de kastanjes uit het vuur halen voor de wereldregeringOp zich heb je daar gelijk in, maar gisteren is wel geschiedenis geschreven. Heb jij ooit een Prinsjesdag gezien waar er boe werd geroepen, gefloten, omgekeerde vlaggen werden vertoond, borden werden gedragen en de rug werd toegekeerd? En ze komen er nu nog netjes mee weg, de volgende keer worden ze uit de koets getrokken!
Mike
Inteelt levert nooit de mooiste exemplaren op.En dat gedweep op de twitterts dat die Amalia zo prachtig is....... Ben ik de enige die ziet dat ze 3500 kilo weegt of ligt dat aan mij?
Ik zou je nu een duimpje omlaag geven als het mogelijk wasIs dit ook niet gewoon ‘staged’?
Je neemt het sportief op zie ik thxIk zou je nu een duimpje omlaag geven als het mogelijk was
En dat gedweep op de twitterts dat die Amalia zo prachtig is....... Ben ik de enige die ziet dat ze 3500 kilo weegt of ligt dat aan mij?
Land whale.En dat gedweep op de twitterts dat die Amalia zo prachtig is....... Ben ik de enige die ziet dat ze 3500 kilo weegt of ligt dat aan mij?