Het koninklijk huis

Verleden prins Bernhard ‘nóg duisterder dan gedacht’​

Er is informatie uitgelekt over het illustere oorlogsverleden van prins Bernhard, weet Story te vertellen. Hij zou nog voor de Tweede Wereldoorlog vanuit Nederland informatie hebben doorgespeeld aan de nazi’s.

Dat is nog niet alles. Hij zou zich daarnaast in een brief als meedogenloze dictator hebben aangeboden als stadhouder voor bezet Nederland. Bernhard ontkende het bestaan van deze brief, maar volgens diverse bronnen bestaat hij wel degelijk.

Het ging om wat Willem in het filmpje zegt, dat hij bij de inhuldiging had gezworen de vrijheid en rechten van alle Nederlanders zou beschermen.

Al vind ik hem wel veel op van Dissel lijken, geen idee of het familie van elkaar is.

Jaap van Dissel is 65, en Willem is 55... zou wel heel knap zijn om op je 10de een kind te verwekken.
Bovendien zijn Willem en Constantijn overduidelijk broers van elkaar en bij Constantijn zie je ook overduidelijk gezichtskenmerken van prins Claus. Bea en Claus zijn gewoon de biologische ouders van beide.

Het ministerie van Financiën heeft gevraagd of koningin Maxima zich minder wil uitspreken over de komst van een digitale euro. Iedere keer als de koningin iets zegt over het onderwerp regent het negatieve reacties.

Maxima trekt zich daar weinig van aan. Donderdag en vrijdag woonde ze de voorjaarsvergadering van het IMF en de Wereldbank in Washington DC bij om het belang van een goede digitale publieke infrastructuur, waaronder veilige digitale ID’s, data privacy en cybersecurity voor veilig gebruik van financiële diensten te benadrukken.

Het ministerie van Financiën heeft gevraagd of koningin Maxima zich minder wil uitspreken over de komst van een digitale euro. Iedere keer als de koningin iets zegt over het onderwerp regent het negatieve reacties.

Maxima trekt zich daar weinig van aan. Donderdag en vrijdag woonde ze de voorjaarsvergadering van het IMF en de Wereldbank in Washington DC bij om het belang van een goede digitale publieke infrastructuur, waaronder veilige digitale ID’s, data privacy en cybersecurity voor veilig gebruik van financiële diensten te benadrukken.
Deze over het paard getilde dame heeft maling aan het feit dat het nepkoningshuis zich dient te onthouden van politieke uitspraken. Dombo Rutte is voor haar uitspraken zelfs verantwoordelijk. Maar die hielenlikker houdt zijn mond. Afschaffen dat archaïsche koningshuis. Leve de republiek.

Jaap van Dissel is 65, en Willem is 55... zou wel heel knap zijn om op je 10de een kind te verwekken.
Bovendien zijn Willem en Constantijn overduidelijk broers van elkaar en bij Constantijn zie je ook overduidelijk gezichtskenmerken van prins Claus. Bea en Claus zijn gewoon de biologische ouders van beide.

En dan te bedenken dat ik een tijdje terug twee vrouwen op twitter heb zien discussiëren of Willem de vader zou kunnen zijn van Jaap.
Dat zou pas knap zijn geweest 😂

Als je ziet hoeveel vlaggen er nu wel kunnen hangen dan zijn we er nog lang niet in dit land.
Ze hangen nog verkeerd om ook, wat een feestje zal dat zijn die verwoesting van de samenleving.
Nou ik ga de heg wel snoeien vandaag ze kunnen me wat, mijn vlag blijft blauw wit rood ook volgende week.

Er hangen veel rood-wit-blauwe vlaggen met een oranje wimpel buiten, op de verjaardag van W.A. van Buren. Ik zag ook een blauw-wit-rode vlag halfstok hangen. Met een zwarte wimpel was het helemaal mooi geweest.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan