Wie hier actief is sinds mei 2015 weet dat ik er na mijn losbreken van de WAPF vol op ben gegaan voor wat betreft het ontmaskeren van de geestesziekte die 'links-progressief' is, een ziekte die gekenmerkt wordt door een voortdurend ontkennen van objectieve feiten en waarheden en het verzinnen van fictieve 'waarheden' en 'feiten'.
Ook heb ik keer op keer aangetoond dat dit bij uitstek onderdeel uitmaakt van de vrouwelijke psyche, die vele malen vatbaarder is voor deze vorm van psychose dan de mannelijke psyche. Dit is natuurlijk niets nieuws en al vele eeuwen bekend: denk aan het begrip 'hysterie', een directe verwijzing naar de baarmoeder (hyster).
Hoe slim is het dan om dergelijke mentaal instabiele wezens vooraanstaande posities te geven in het bedrijfsleven of in de politiek? Een modern voorbeeld is Melanie Hagen Schultz, die maar weer eens het sprookje van de 'klimaatvluchteling' van stal haalt bij WNL op zondag:
https://fenixx.org/2017/09/11/whoehahaha-vvd-blondje-van-infrafractuur-en-milieudingessuh-wijt-migratiejihad-aan-klimaatvluchtelingen/
De vraag is vooral: waarom laat een rationele man als Hans Wiegel hier mee wegkomen???
Mike