Hidden Origins of Humanity

Voor de humor 😂😂
Dit kanaal heeft 45k volgers. Geeft wel aan dat velen compleet de kluts kwijt zijn.

Ik heb het niet specifiek over de video die jij geplaatst heb, dat kan goed maar ook compleet fout zijn, maar hou altijd in gedachten dat Satan de Bijbel vaker gebruikt dan een dominee en beter kent ook. Die film van jou moet ik nog naar kijken maar das er een voor een regenachtige middag
Kom naar Frankrijk, regen zat deze zomer, lijkt wel of ik in NL zit dit jaar

Ik hoor af en toe vallen, dat de Bijbel herschreven is door de cabal.. ik krijg daar de kriebels van, dat zou betekenen dat niets wat nu hier in de hemel en op aarde echt is..

Dat zou me niets verbazen, dat herschreven zijn.

Leef dus in je/de realiteit en beoordeel alles op basis van eigen waarnemingen. Alle berichtgevingen zijn kwestieus. Je weet nooit wat waar is, behalve datgene wat je zelf waarneemt [bijzonder woord in dat context dan ook].

Het is een informatie-oorlog.

God zit in je en je hebt geen boek nodig. Ga bij jezelf te rade en bidt tot God. De antwoorden komen.

Leef het leven zoals het bedoeld is. Houd op met jezelf vol te stoppen met alle nutteloze info rondom iets wat het kwaad teweeg heeft gebracht. Het verhaal is duidelijk, je weet het nu wel en zorg nu dat je het kan overleven. Wees voorbereid op nog meer maatregelen, nog meer duivelse plannen, maar leef ook door in liefde en in licht.

Alles loopt zoals het moet lopen.

(Met 'je' duidt ik op niemand in het bijzonder maar gebruik ik dat als algemene aanspreekvorm)

Leef dus in je/de realiteit en beoordeel alles op basis van eigen waarnemingen. Alle berichtgevingen zijn kwestieus. Je weet nooit wat waar is, behalve datgene wat je zelf waarneemt [bijzonder woord in dat context dan ook].

God zit in je en je hebt geen boek nodig. Ga bij jezelf te rade en bidt tot God. De antwoorden komen.

Leef het leven zoals het bedoeld is. Houd op met jezelf vol te stoppen met alle nutteloze info rondom iets wat het kwaad teweeg heeft gebracht. Het verhaal is duidelijk, je weet het nu wel en zorg nu dat je het kan overleven. Wees voorbereid op nog meer maatregelen, nog meer duivelse plannen, maar leef ook door in liefde en in licht.

(Met 'je' duidt ik op niemand in het bijzonder maar gebruik ik dat als algemene aanspreekvorm)
De Bijbel is vertaald niet herschreven het probleem zit in de bijzaken waar de problemen zitten religie en de rituelen.
In de Bijbel zijn alle antwoorden te vinden, ook over de komende tijd, iedereen verward religie met geloof en het Woord van God, en bijna alle religieuze bewegingen zijn satanisch beïnvloed, dat begint al met de zondag ( zon aanbidding) en niet de zaterdag als dag tot eer van God.

• Leuk
Waarderingen: Mik
De Bijbel is vertaald niet herschreven het probleem zit in de bijzaken waar de problemen zitten religie en de rituelen.
In de Bijbel zijn alle antwoorden te vinden, ook over de komende tijd, iedereen verward religie met geloof en het Woord van God, en bijna alle religieuze bewegingen zijn satanisch beïnvloed, dat begint al met de zondag ( zon aanbidding) en niet de zaterdag als dag tot eer van God.

- Wie zegt dat de vertaling juist is [daar zijn vele studies en discussies over]?
- Heb je het gestelde zelf waargenomen?

Ik hoef hier geen antwoorden op, maar wil hiermee aangeven dat alles, maar dan ook echt ALLES in dit leven een vraagstuk oplevert.

De antwoorden zijn te vinden in jezelf, niet in een boek.
De mens wil antwoorden vinden en heeft houvast nodig, daarom grijpt de mens naar een boek.

Hoe is het leven bedoeld? Als de Bijbel er niet was, wist niemand van het bestaan van God af

- Wie zegt dat de vertaling juist is [daar zijn vele studies en discussies over]?

Ik hoef hier geen antwoorden op, maar wil hiermee aangeven dat alles, maar dan ook echt ALLES in dit leven een vraagstuk oplevert.

De mens wil antwoorden vinden en heeft houvast nodig, daarom grijpt de mens naar een boek.
Exact.... Satanisme deze instelling komt direct uit de waarzeggerij en lifestyle nonsens en reïncarnatie geneuzel.
Exact het gene wat bijna alle problemen op deze wereld veroorzaakt de gefeminiseerde samenleving en als al die eens zouden beginnen met de Bijbel te lezen zouden ze misschien te redden zijn, maar al deze twijfelzaaierij en dwaal religies zijn de oorzaak van de ellende waar we nu in zitten, zonder God en Zijn Woord komen we er nooit uit.

Het gaat niet om dat boek per se, het gaat om God en dat boek bevat zijn Woord. De antwoorden zitten niet in jezelf, dat is juist de illusie die ons in de problemen heeft gebracht. You can't fix self with self, je moet voor echte antwoorden je overgeven aan iets groters dan jezelf. Ik accepteer geen enkele baas boven me - behalve diegene die mij het leven heeft gegeven, die moet ik wel accepteren.

Mike

Sailor, wat heeft die video te maken met de video die ik poste, daar wordt de bijbel aangehaald als bewijs, aangaande de maan ... of zitten we hier met z'n allen wat te lullen zonder de video gezien te hebben ?
De Bijbel wordt een paar keer aangehaald ja, maar om dat bewijs re noemen gaat wat ver.
Ik kijk er heel anders naar, voor mij is dit vaag en zoals zoveel van deze theorieën een afleiding.
Daarmee zeg ik niet dat vrijmetselarij niet diverse technieken achterhouden maar dat is dan ook een satanische bende.
Satanisten weten exact hoeveel waarheid te verkondigen om de leugens en misleiding te verdoezelen.

Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet. Ken Hem in al je wegen, dan zal Híj je paden rechtmaken.
Spreuken 3:5‭-‬6

Het gaat niet om dat boek per se, het gaat om God en dat boek bevat zijn Woord. De antwoorden zitten niet in jezelf, dat is juist de illusie die ons in de problemen heeft gebracht. You can't fix self with self, je moet voor echte antwoorden je overgeven aan iets groters dan jezelf. Ik accepteer geen enkele baas boven me - behalve diegene die mij het leven heeft gegeven, die moet ik wel accepteren.

Mike

"het gaat om God en dat boek bevat zijn Woord."
Zoals altijd heb je het goed verwoord Mike. Het ligt in die nuance.

God zit in jezelf, het boek is een leidraad. Het alleen maar lezen van het boek brengt je niet persé naar God. Het probleem is dat we het boek nodig hebben omdat we onszelf kwijt zijn, hetgeen een synoniem, dan wel moderne verspreking is ,voor dat we God kwijt zijn.

Het zijn [van mij] maar woorden op een scherm en kan me helaas niet goed genoeg uitdrukken. We zijn het eens, maar het wordt verder mierenn**ken over woorden ;)

Zoals je weet ben ik goed met woorden, zowel verbaal als op schrift. Maar nuance op schrift, dat compliment krijg ik niet vaak. Meestal hoor ik dat ik 'in het echt' veel vriendelijker overkom dan op schrift.

Mike

Jawel Mike, je nuanceert zeker wel. Daar waar het nodig is. Daar komt bij dat je schrift is veranderd in de loop der tijd.

Ik kan ook zeggen 'verbeterd', maar dat klinkt beleerderig en is uiterst subjectief.
Al heb ik het dan nu natuurlijk toch gezegd ;)

Het verbaast me niet dat mensen hun mening na een ontmoeting bijstellen daar je 'in het echt' alle zintuigen kan gebruiken.
Dat 'in het echt' mag je nog waar maken :)

Ja, ik ben veranderd. Dankzij AA en de 12 stappen. Je weet toch dat ik nu inmiddels al een jaar gestopt ben met alcohol?

Mike

Zeker weet ik dat Mike. Chapeau [nogmaals]. Je bent nu volledig in het licht gestapt.

Het is mij nooit ten ore gekomen dat de bijbel spreekt over reuzen. In de Griekse mythologie heb je zelfs meerdere reuzenrassen: Giganten, Cyclopen en Titanen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan