Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor de humor
Dit kanaal heeft 45k volgers. Geeft wel aan dat velen compleet de kluts kwijt zijn.
Kom naar Frankrijk, regen zat deze zomer, lijkt wel of ik in NL zit dit jaarIk heb het niet specifiek over de video die jij geplaatst heb, dat kan goed maar ook compleet fout zijn, maar hou altijd in gedachten dat Satan de Bijbel vaker gebruikt dan een dominee en beter kent ook. Die film van jou moet ik nog naar kijken maar das er een voor een regenachtige middag
Ik hoor af en toe vallen, dat de Bijbel herschreven is door de cabal.. ik krijg daar de kriebels van, dat zou betekenen dat niets wat nu hier in de hemel en op aarde echt is..
Kom naar Frankrijk, regen zat deze zomer, lijkt wel of ik in NL zit dit jaar
De Bijbel is vertaald niet herschreven het probleem zit in de bijzaken waar de problemen zitten religie en de rituelen.Dat zou me niets verbazen, dat herschreven zijn.
Leef dus in je/de realiteit en beoordeel alles op basis van eigen waarnemingen. Alle berichtgevingen zijn kwestieus. Je weet nooit wat waar is, behalve datgene wat je zelf waarneemt [bijzonder woord in dat context dan ook].
Het is een informatie-oorlog.
God zit in je en je hebt geen boek nodig. Ga bij jezelf te rade en bidt tot God. De antwoorden komen.
Leef het leven zoals het bedoeld is. Houd op met jezelf vol te stoppen met alle nutteloze info rondom iets wat het kwaad teweeg heeft gebracht. Het verhaal is duidelijk, je weet het nu wel en zorg nu dat je het kan overleven. Wees voorbereid op nog meer maatregelen, nog meer duivelse plannen, maar leef ook door in liefde en in licht.
Alles loopt zoals het moet lopen.
(Met 'je' duidt ik op niemand in het bijzonder maar gebruik ik dat als algemene aanspreekvorm)
De Bijbel is vertaald niet herschreven het probleem zit in de bijzaken waar de problemen zitten religie en de rituelen.
In de Bijbel zijn alle antwoorden te vinden, ook over de komende tijd, iedereen verward religie met geloof en het Woord van God, en bijna alle religieuze bewegingen zijn satanisch beïnvloed, dat begint al met de zondag ( zon aanbidding) en niet de zaterdag als dag tot eer van God.
Hoe is het leven bedoeld? Als de Bijbel er niet was, wist niemand van het bestaan van God afDat zou me niets verbazen, dat herschreven zijn.
Leef dus in je/de realiteit en beoordeel alles op basis van eigen waarnemingen. Alle berichtgevingen zijn kwestieus. Je weet nooit wat waar is, behalve datgene wat je zelf waarneemt [bijzonder woord in dat context dan ook].
Het is een informatie-oorlog.
God zit in je en je hebt geen boek nodig. Ga bij jezelf te rade en bidt tot God. De antwoorden komen.
Leef het leven zoals het bedoeld is. Houd op met jezelf vol te stoppen met alle nutteloze info rondom iets wat het kwaad teweeg heeft gebracht. Het verhaal is duidelijk, je weet het nu wel en zorg nu dat je het kan overleven. Wees voorbereid op nog meer maatregelen, nog meer duivelse plannen, maar leef ook door in liefde en in licht.
Alles loopt zoals het moet lopen.
(Met 'je' duidt ik op niemand in het bijzonder maar gebruik ik dat als algemene aanspreekvorm)
Exact.... Satanisme deze instelling komt direct uit de waarzeggerij en lifestyle nonsens en reïncarnatie geneuzel.- Wie zegt dat de vertaling juist is [daar zijn vele studies en discussies over]?
- Heb je het gestelde zelf waargenomen?
Ik hoef hier geen antwoorden op, maar wil hiermee aangeven dat alles, maar dan ook echt ALLES in dit leven een vraagstuk oplevert.
De antwoorden zijn te vinden in jezelf, niet in een boek.
De mens wil antwoorden vinden en heeft houvast nodig, daarom grijpt de mens naar een boek.
Het gaat niet om dat boek per se, het gaat om God en dat boek bevat zijn Woord. De antwoorden zitten niet in jezelf, dat is juist de illusie die ons in de problemen heeft gebracht. You can't fix self with self, je moet voor echte antwoorden je overgeven aan iets groters dan jezelf. Ik accepteer geen enkele baas boven me - behalve diegene die mij het leven heeft gegeven, die moet ik wel accepteren.- Wie zegt dat de vertaling juist is [daar zijn vele studies en discussies over]?
- Heb je het gestelde zelf waargenomen?
Ik hoef hier geen antwoorden op, maar wil hiermee aangeven dat alles, maar dan ook echt ALLES in dit leven een vraagstuk oplevert.
De antwoorden zijn te vinden in jezelf, niet in een boek.
De mens wil antwoorden vinden en heeft houvast nodig, daarom grijpt de mens naar een boek.
De Bijbel wordt een paar keer aangehaald ja, maar om dat bewijs re noemen gaat wat ver.Sailor, wat heeft die video te maken met de video die ik poste, daar wordt de bijbel aangehaald als bewijs, aangaande de maan ... of zitten we hier met z'n allen wat te lullen zonder de video gezien te hebben ?
Het gaat niet om dat boek per se, het gaat om God en dat boek bevat zijn Woord. De antwoorden zitten niet in jezelf, dat is juist de illusie die ons in de problemen heeft gebracht. You can't fix self with self, je moet voor echte antwoorden je overgeven aan iets groters dan jezelf. Ik accepteer geen enkele baas boven me - behalve diegene die mij het leven heeft gegeven, die moet ik wel accepteren.
Mike
Via Gert kreeg ik deze video (lang) ik ben eraan begonnen een week geleden, tijd, tijd tijd
Ben nu halverwege en deel hem snel, ga er maar eens op los met z'n allen
Nooit gehoord van David en Goliath???Het is mij nooit ten ore gekomen dat de bijbel spreekt over reuzen. In de Griekse mythologie heb je zelfs meerdere reuzenrassen: Giganten, Cyclopen en Titanen.