@Mike
Ja ja ja ik weet het mike, suiker is super slecht voor de hersenen.... uhu... sinds ik af en toe een banaan neem dan merk ik gewoon dat mijn hersenen sneller draaien, helderder... jij weet zelf ook dat ik zeer KH arm heb gezeten voor maanden achter elkaar. Maar ik moet zeggen dat die banaan wel erg prettig is op mijn werk voor de hersenen. Zo ervaar ik dit...
1 banaan leidt niet tot Alzheimer mike.... kom op, bewijs mij dat maar is even AUB. Het is de chronische suiker inname dat tot alzheimer leidt... niet de banaan (als ik er nou 4 zou eten op een dag met frisdrank en ander fruit, OK.)
"De hersenen horen niet op glucose te draaien" Dit soort uitspraken mike, vind ik toch een beetje te ver gaan.... hersenen kunnen prima op ketonen draaien, zeker weten en kan zelfs zeer goed werken bij mensen met alzheimer maar als je een gezond persoon bent dan is er niks mis dat je hersenen op glucose draait.
Zelf ben je nu ook bezig met extremisme.... (zie religieuze topic) iets genuanceerder mag t wel.
@Lay
Hey, dankje
ik ben er nog wel gewoon hoor maar de laatste tijd heb ik wat andere zaken aan mijn hoofd maar ik lees het forum wel hoor
En ja ik zit nog steeds aan de Ascorbyl Palmitate, net weer nieuwe bestelt, en ik ben nog steeds niet verkouden geweest, geen keelpijn gehad (ontstoken amandelen), geen ontstoken tandvlees of blaasjes in me mond en ook nog niet ziek geweest. Nog helemaal niks sinds ik deze vitamine c soort slik....
Ik kan niet aantonen dat het aan de vitamine c ligt maar het is wel erg opvallend.
Mijn ouders trouwens ook...