Tempeh is ook soja, gefetmenteerde soja. Iets minder slecht, maar je krijgt nog steeds teveel hormoonverstorende soja binnen.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt Mike, het is eigenlijk ook de afdeling van mijn vriendin die mij het net nog even heeft uitgelegd. Wij eten dus wel eens "gefermenteerde" soja. Dat ik gisteren tofu op heb was mijn eigen onnozelheid. (Of onwetendheid zoals jij dat noemt) Eigenlijk wist ik het wel, maar was ff van t padje ofzo. Haha, wat een figuur ben ik toch he. Wil ik hier ook ff iets intelligents zeggenTempeh is ook soja, gefetmenteerde soja. Iets minder slecht, maar je krijgt nog steeds teveel hormoonverstorende soja binnen.
Mike
Dit lijstje heb je me al eerder doorgestuurd en ik had het opgeslagen (en gedeeld) Dit is informatie die je nodig hebt in deze jungle, om vrienden en familie te beschermen!
Weet ik maar een meme is makkelijker op te slaanDit lijstje heb je me al eerder doorgestuurd en ik had het opgeslagen (en gedeeld) Dit is informatie die je nodig hebt in deze jungle, om vrienden en familie te beschermen!
Geen idee waar ik dit moet plaatsen
En een pussy volgens mij ook nietEen mossel is geen insect Henkie
Geen idee waar ik dit moet plaatsen