Hoe krijg ik mijn hoge bloeddruk het beste naar beneden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ufo
  • Startdatum Startdatum
@ufo Ik doe zelf wel aan sport, zeer bescheiden krachttraining. Ik denk dat Mike gelijk heeft als hij zegt dat sport je hormonaal uit balans kan brengen. Met name uitputtende cardiosessies zijn ongezond. Ik denk wel dat krachttraining de oermens simuleert die een huis bouwt. Heeft bewezen een stabiliserende werking op het hormoonstelsel. Bij mij staat het sociale en plezier voorop, niet de hoeveelheid gewichten of progressie.

 
Heb je nog een idee, op welk moment van de dag je dit dan het best kunt drinken?

In de morgen, middag of avond?




geen idee Ufo, ergens op de dag denk ik :-)

 
Hoorde onlangs dat mosterd(zaadjes) ook tegen hoge bloeddruk zijn. Heb er nog niet op gezocht eerlijk gezegd :roll:

 
Ha Ufo,

ik heb ook al jaren last van hoge bloeddruk, ik denk dat het komt door het verharden van de aderen. Magnesium heb ik ook al eens gekregen van een homeopaat, maar ik heb inmiddels ook van diverse deskundigen gehoord dat ik aan de luchtgedroogde amandel- of abrikozen pitten moet gaan beginnen, wel in poedervorm.

Deze schijnen ook kankercellen te kunnen vernietigen, google eens op vitamine B17 en vele mensen met kanker zijn hier al van genezen. Dus echt een super product.

Misschien magnesium en gemalen abrikozenpitten zal het geheim zijn voor onze hoge bloeddruk.

Ik beweeg heel veel, op fiets naar het werk, eet gezond, loop enorm veel, elke dag keltisch zeezout etc etc, maar het helpt niets dus ook ik ga aan de abrikozen/amandelpitten.

Succes.

 
@Snah,

Ook abrikozen- en amandelpitten bevatten fytinezuur, dus ik zou ze in elk geval eerst 24 uur weken voordat je dagelijks grote hoeveelheden fytinezuur naar binnen gaat werken.

Met weken ben je nog steeds niet van alle fytinezuren af, maar het scheelt toch weer een heel stuk.

Ben benieuwd of het je gaat helpen. Als het echt alleen aan die b17 ligt wat ervoor zorgt dat kankercellen vernietigt worden, zou er dan ook geen dierlijke bron zijn waar vele malen meer b17 in zit, zonder de schadelijke fytinezuren?

 
Hallo Janse, heel erg mooi verhaal om te horen. Mijn moeder heeft ook al jaren te hoge bloeddruk en telkens krijgt ze er

Klachten bij. Nou heeft ze nml gigantisch pijn in haar tenen of geen gevoel omdat die

Vaatjes dicht/verstopt zitten. Hoe heb je moeder kunnen "overhalen"?

 
Quote:
Ben je nog steeds tevreden over dit product?

Het ziet er in elk geval goed uit.

Graag hoor ik je ervaringen!


Ik was tevreden over dit product. Toen het op was heb ik de magnesium citraat bij Fonteine besteld. Ik merk tot nu toe qua werking geen verschil. Slaap op beide producten goed.

Wellicht een idee tegen hoge bloeddruk: http://www.ahealthylife.nl/gefermenteerde-voeding-gezond-bieten-kvass-recept/

Om het fermentatie proces te bevorderen, voeg ik zelf nog een scheut wei toe, afkomstig van uitgelekte rauwmelkse kefir.

 
Ik weet niet of ik dit filmpje hier van het forum heb (kon hem iig niet vinden nu),

maar had 'm bewaard en keek hem nu pas. Ondanks dat de manier van praten van de man iets irritant is, worden er interessante dingen gezegd.

Four Things Your Doctor Didn't Tell You About High Blood Pressure! :



Samenvatting (van hoe ik het kon begrijpen althans):

*Vitamine D-gebrek. Het vit. D-niveau van mensen in de Tropen is ideaal.

*Zware metalen-opstapeling veroorzaakt hoge bloeddruk!

(De manier van het je ervan ontdoen kon ik niet volgen.)

*Diabetes type2.

*Magnesiumtekort, zoals al vaker genoemd hier. Hij heeft het geloof ik ook over transdermaal toebrengen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan