Hoe spruw bestrijden??

Is hier ergens een lijst te vinden wat ik kan eten?

Als ik op internet kijk zie ik tegenstrijdigheden.

Zo staat dit bv ergens:

zuurdesembrood met geitenkaas of rookvlees/rosbief of suikervrije appel- of perenstroop, gistvrij roggebrood met hüttenkäse of suikervrije jam, gistvrije crackers met notenpasta, gekookt ei, biogarde met muesli, geitenyoghurt met kamutpops, havermoutpap met sojamelk, sojamelk met suikervrije cornflakes, boekweitgruttenpap.

Op andere pagina's staat dat je geen brood mag, geen noten (dus ook geen notenpasta neem ik aan), geen crackers ...

De H2O2 is inmiddels besteld.

Vet (boter, reuzel, kokosolie, olijfolie), vlees, vis, zeevruchten, eieren, kaas, groene (blad) groenten, gefermenteerde groenten (zuurkool, zure augurken dat werk), uien (familie), olijven, avocado's, yoghurt, kefir, zuur fruit. Met mate, zoete aardappel, knolgewassen, basmatirijst, quinoa, boekweit(vlokken).

Als je iets zoekt om beleg op te doen neem dan een rijstewafel met dik roomboter en kaas/goede bio leverworst/vis.

deze link is je ook al gegeven: http://www.voedingisgezondheid.nl/welkom.html

Dank je Tanja.

Ik had de link al gevonden en er gekeken, maar wordt er niet echt wijs uit ...

Ik heb mijzelf nooit echt beziggehouden met voeding en hun ingrediënten.

Mag je bv ook vis uit blik? bv tonijn.

Wat vlees betreft had ik begrepen met name rood vlees en kip?

Hoe kleiner de vis hoe minder vervuiling (stapeling van zwaarmetalen zoals kwik), dus sardientjes, sprotjes, haring. Vlees het liefste grasgevoerd rundvlees, lamsvlees, maar kip, eend en kalkoen kan ook als je aan goede (bio) kwaliteit kunt komen.

Voor je darmen is bottenbouillon heel goed, maar ook zeer voedzaam.

oma,

je wordt niet wijs uit de informatie op mijn site (die heb ik nog niet eerder gehoord :-]), heb je wel gekeken bij 'juiste voeding' en 'advies' hoe je voedingspatroon aan te passen?

Hier vind je meer informatie over het bestellen van H2O2 en het gebruik ervan (boven aan de pagina): http://www.voedingisgezondheid.nl/Ozon_en_zuurstof_hoofd.html

En inderdaad, je vindt op internet heel veel tegenstrijdigheden en daar moet je je eigen padje in zoeken.

Maar de adviezen die we hier geven zijn gebaseerd op het gedachtengoed van Weston Price, die oervolkeren onderzocht. Hij onderzocht niet met als uitgangspunt ziektes maar gezondheid. Waarom worden die volkeren in goede gezondheid oud, dat kwam door hun voeding.

Op mijn site vind je ook diverse recepten.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan