hoe te beginnen met wapf - voorstellen Ingrid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Met mijn zoon gaat het niet goed, hij is misselijk, hoofdpijn, buikpijn, depressief, moe

Hij eet zo veel mogelijk wap. Leverreinigingen etc. wil hij niet aan.

Hij heeft veel gezondheidsproblemen en het lijkt of de candida en zijn lever erg opspelen.

Volgende week moet hij bloedprikken ivm leverwaarden die weer te hoog zijn.

Sinds een paar dagen is hij nu ziek, weet niet waardoor dit nu komt azijn krijgt hij niet binnen valt niet goed. Is het nu ontgifting, te weinig koolhydraten, ik lees dat als je te weinig koolhydraten binnen krijgt dit ook niet goed is voor je bijnieruitputting en dat eerst je lever in orde moet zijn voordat je uberhaupt met minder koolhydraten moet gaan werken?? Heb ik dit goed begrepen? of is het van de adrenal, sole, biergisttabletten, kokosvet, minderen van de suikers? Heel moeilijk om nu te weten hoe ik het nu het beste kan aanpakken?

 
hoi Ingrid, het lijkt me dat je iemand nodig hebt die voor je zoon of voor jou energetisch kan uittesten wat goed is voor jou/hem en wat niet.

Ken je zo iemand?

Hier op de site zit Mtje die dingen voor mensen energetisch uittest in elk geval.

 
bedoel je bioresonantie of is dit toch weer iets anders zo ja dan ken ik niemand die dit doet in de omg eindhoven ,zou ik even moetrn zoeken op internet dan

 
Nou Ingrid, met bioresonantie kun je volgens mij ook laten testen welke dingen bij jou of je zoon passen.

Het kan ook met anderszins energetisch testen zoals met een pendel.

Sommige mensen zijn goed getraind in pendelen.

Of je kunt het zelf proberen.

Maar ik ga over een maand ook weer naar iemand die zo'n apparaat heeft (een vegatestgeval) en die vroeg me ook al mijn supplementen mee te nemen bijv.

Maar als je voedingsmiddelen meeneemt waarvan je niet weet of die goed voor jou of je zoon zijn moet dat ook lukken.

Anders kost het je veel te veel tijd om het roer om te gooien: want het lijkt erop dat je dat zo graag wil.

Trouwens: ik heb een jaar lang een programma gelopen bij deze persoon www.totalhealthclinic.nl

Het gaf me door de tijd heen wel erg goed inzicht in welke voedingsmiddelen bij me passen en wat niet en ik kreeg ook van die uitputtende voedingslijsten van haar mee naar huis van welke toen dan wel en welke niet goed bij me passen.

Uiteindelijk komt er dan ook een hardnekkige lijst uit van dingen die je echt voor je leven moet blijven vermijden zoals zij dat dan uitdrukte.

Misschien is dat anders ook wat voor je?

Bij mij was dat tarwe, melk, witmeel, soja, msg en zonnebloemolie.

Het heeft mij erg geholpen voor mijn bewustwording in elk geval.

 
lievergezond als je eens wist wat we allemaal al niet gedaan hebben om te kijken wat wel wat niet, maar steeds niet het resultaat wat ik verwacht.

Ook financieel is het niet meer mogelijk!!Ik kom nu echt in de problemen wat geld betreft omdat ik vooral voor mijn zoon de juiste middelen wil kopen en de juiste voeding wil geven zodat hij eindelijk weer gezond maar vooral gelukkig wordt want dat is mijn sreven nu, ik begrijp het kost tijd maar als je niet meer zoveel geld hebt geeft dit ook stress en als je ziet dat je zoon niet goed in zijn vel zit dan ben ik ook niet gelukkig. Maar goed wil niet klagen hier dat is zeker niet mijn bedoeling ik hoop op begrip.

 
lievergezond zit ik nog met een vraagje, ik lees dat jij biergist tabletten slikt, door het anders eten wat ik nu doe en het slikken van biergist tabletten is mijn vraag of ik nu niet teveel vitamine b en dan vooral vitamine b6 binnenkrijg dit omdat ik ernstige neuropahtie heb die ik (hoogstwaarschijnlijk) over gehouden heb aan te hoge doseringen vitamine b6

 
Ik weet niet of je inmiddels al een adresje hebt mbt energetisch testen, maar wellicht kan je contact opnemen met cvbg.nl; dit zit in Eindhoven.

An

 
Hoi Ingrid, vitamine b6-stapeling ontstaat bij een vitamine b12-tekort.

Je neemt niet te weinig biergist, maar je hebt daarnaast gewoon te weinig b12-opname (waarschijnlijk door maagzuurtekort): kun je geen injecties krijgen bij je huisarts of elders of van die b12-zuigtabletjes of dito spray nemen?

 
Verhoogde B6-waarden komen door te weinig maagzuur. Hierdoor vormen opportunistische organismes (bacterien en schimmels) kolonieen en die voeden zich met o.a. B6, waardoor het lichaam meer B6 ter compensatie aanmaakt.

Mike

 
@ Ingrid: excuus: ik had moeten zeggen: ¨Je neemt niet te veel biergist¨, in je vorige bericht ipv ¨niet te weinig¨.

@ Mike: ja klinkt logisch die verklaring van jou: ik heb mijn info van iemand die het weer van het b12-forum afheeft.

 
ik heb lang b12 geslikt maar ben hier mee gestopt toen ik met wapf ben begonnen.

Ik dacht dat je b12 wel uit de voeding kunt halen.

Voor meer maagzuur ben ik al op de goede weg maar alles heeft tijd nodig

Mijn zoon heeft nu 2 dagen de milde leverreiniging gedaan had dit in een smoothie verwerkt dit had ik ook op t forum gelezen en omdat hij s'morgens om 7.15 al de deur uit moet leek dit wel handig maar ojee vandaag hoofdpijn en erg misselijk ook zijn gezicht zit.onder de bultjes wat hij wel heel erg vindt,is dit ontgifting?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan