hoe zoek ik een film terug...

Ik zocht een onderwerp over films.
Dit leek me de beste.
Want........ vanavond de film The Matrix op Veronica om 20.00. Voor wie deze film nog nooit gezien heeft.
De computerhacker Neo ontdekt dat het leven slechts een computersimulatie is.

Dank voor de tip Romagi. Zelf heb ik de hele serie op DVD en al meerdere keren bekeken, is en blijft een toppertje!

Vanavond op SBS 9 om 22.30. Exodus - God and Kings.
Ik zag op een andere zender laatst een laatste stukje van deze film. de 7 plagen uit de Bijbel. fascinerend.

Laatst bewerkt:
Is wel een holywood film, dus per definitie satanisch wees voorzichtig satan kent en misbruikt de Bijbel, zeker bij films en tv

Oke, ik ken het verhaal niet zo goed. Misschien achteraf wat commentaar?.
Er zijn hier vast mensen die de Bijbel dermate goed kennen dat commentaar zeer gewenst is.

Ik ken de Bijbel niet zo letterlijk als sommige in de bijblebelt maar genoeg geleerd en gelezen.
Noah is ook zon film, kloot geen hout van bijbels en Exodus is niet beter pedowood maakt geen Bijbelse film om je op het goede weg te brengen, altijd om je er af te houden, er is 1 film uit die hoek die goed inelkaar zit en dat is de Passion ook zo ongeveer het einde van melk Gibson zijn carriere, ik zou de Bijbel gaan lezen en films en tv uithouden

Het eerste stuk van deze film gezien en het 2e stuk had ik al eens gezien.
Noemt men dat niet een spektakel film? Heel veel paarden en mensen en wapengekletter. Ik begrijp van het hele verhaal niets. dus hoeven we het er ook niet over te hebben. Het springt van de hak op de tak. kennelijk fragmenten van zijn leven van vroeger er tussendoor. (Mozes). De laatste tijd kijk ik zowiezo weinig of geen films. Tijdverspilling.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan