hoeveelheid levertraan per dag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Is dit dan weer zo'n gevalletje van zijn eigen product of boek promoten, of zit er wel iets van waarheid in?
Van meerdere kanten wordt omega-3 de laatste tijd steeds vaker in een negatiever daglicht geplaatst.

Peskin is pro-omega 6. De waarheid is natuurlijk dat ALLE omega's belangrijk zijn. Jouw held Tony P. neemt het weer op voor omega-9. Ze hebben allemaal een beetje gelijk.

Mike

Een ding is zeker, het kan soms behoorlijk verwarrend zijn allemaal. Dat Peskin pro-omega 6 is ligt iets genuanceerder. Hetzelfde geldt voor jou commentaar in je recensie. Mijn visie is meestal ook dat je niet alles over één kam kan scheren. Een held heb ik niet, maar Tony P. heeft het weer meer over de verhouding 2:1 van omega-9 tot omega-6.

Als ik af ga op de dosering die welke Tanja zegt voor de infused variant houd ik het gewoon op een dessertlepeltje ?
Voor de infused, weg met de theelepel en eetlepel. Volgens mij zit je dan met een dessert lepel goed.

Mike, bedankt voor je verwijzingen. Mijn beeld is nu een stuk duidelijker over deze man. Ook het mail contact dat je met hem hebt gehad in het verleden, en hoe hij daarop reageerde is voor mij veelzeggend!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.672
Nieuwste lid
Jurgman
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan