Hoge Hartslag

Hoi Maarten, op genoemde website van jou moet je inloggen. Vind ik te lastig om allemaal te onthouden. Bovendien zit ik niet of facebook enz.

Ja Maarten, probeer zelf nog maar eens de link die je als 1e hebt gezet.
De 2e link ging wel goed.
Tjonge, zo lang behandeld voor hartklachten?
Wat zul je daar een spijt van hebben dat je niet eerder gestopt bent nu je meer weet over gezondheid dan destijds!!
Maar het kan niet worden teruggedraaid dus moet je je erbij neerleggen.
Een goed alternatief is ook niet zo snel te vinden is mijn eigen ervaring voor mijn eigen sores. Ik kijk altijd voordat ik naar iemand toe ga wat voor opleiding ze hebben gehad. Mag best wel een reguliere opleiding zijn, maar daarna hebben ze dat afgezworen en daar gaat het om.
Veel mensen denken dat "de dokters"ze kunnen helpen. en willen die gedachte niet laten varen. Wij weten inmiddels wel beter. Ik wens je succes, maar ben bang dat de schade inmiddels te groot is. Hoe denk je daar zelf over?

Lies,

Ik ben hier eigenlijk niet gekomen om over mij zelf te kletsen, maar om mijn idee over verhoogde hartslag door te geven aan Chiller voor zijn/haar oma. Als je meer weten wilt moet je een nieuw eh...hoe heet dat? beginnen.
Zelf heb je je ervaringen opgeschreven? waar?

Mijn verhaal staat op endeldarmschade - voorstellen Liesje.
Zijn dus geen hartklachten.
Ik ben in tegenstelling tot jou direct alternatief begonnen mezelf beter te maken.
Heeft lang geduurd maar ik ben momenteel wel tevreden. Het wordt zowiezo niet meer 100% in orde maar daar kan ik mee leven.

Homogenized milk is one reason why heart disease is the number one killer in America, and we suspect that it could actually be the main culprit. Homogenization causes the fat in milk to be broken into such tiny particles that milk does not separate from its cream. These fat particles are so unnaturally small that they are absorbed directly into the bloodstream without proper digestion. These undigested fat particles stress the immune system greatly and cause extreme inflammation. There is an enzyme in cow's milk that becomes dangerous whenever milk is homogenized. It is called "xanthine oxidase" or simply "XO". This enzyme is used by young calves to aid with digestion, but it causes cardiovascular disease in humans whenever it is unbound from the fat by homogenization. With raw, or even pasteurized milk (creamline milk), this toxic substance is not absorbed into the blood. Prior to homogenization, this offensive enzyme was always chemically bound inside milk fats, which were too large to enter into the human bloodstream undigested. The natural particle size of fat inside unadulterated cow's milk acts as a shield to protect humans from the milk's xanthine oxidase. Homogenized milk should always be avoided,

http://healthwyze.org/reports/469-the-big-one-naturally-preventing-and-curing-heart-disease?showall=&start=2

Maar probeer het maar eens aan een melkdrinkende hart en vaat patient uit te leggen.

Cholesteroliscool,
Het gaat over gehomogeniseerde melk dat in je bloed komt begrijp ik dat goed?
Liever in Nederlands.

Melk drink ik al jaaaren niet, wel lekker maar voor mij niet gezond, en zeker geen gehomogeniseerde melk en ik verwacht ook niet dat de oma van hier boven dat ook niet drinkt.

@maarten2,
Het gaat idd over gehomogeniseerde melk en geldt eigenlijk voor gehomogeniseerde zuivel in het algemeen, alle bewerkte zuivel uit de supermarkt dus.

Ik wist wel dat gehomogeniseerde melk slecht was voor de darmen maar dus ook voor hart en bloedvaten.
Overigens herkenbaar vwrhaal Maarten mbt een familielid van mij. Maar die denkt ook dat pillen en ablatie meer helpen dan andere voeding en leefstijl.

Ik sprak pas een 17 jarige bijna vegetariër die al wel eens een ritmestooornisje had.
Het verband met voeding en/of ontgiften blijft toch moeilijk te bevatten.

Elkedageenei,

Vrijwillig heb ik het allemaal niet ondergaan hoor, liever was ik naar een homeopaat gegaan, maar: Je werkt, wordt ziek, verplicht naar de huisarts, naar het ziekenhuis. Luister je niet en ga je naar een homeopathisch arts dan krijg je minder betaald.
Men wist zeker dat de PM zou werken/ de hartslag normaal houden. Niet dus.
Daarna ga je, bijna, dood, komt in het ZH...dan ben je wel blij dat er een ZH is!
Ik geloof absoluut niet in al die chemische pillen en rotzooi, wellicht in tegen stelling van uw kennis. Trek niet te snel uw conclusies. Chemie in een biologisch lichaam...: Dodelijk, hoewel ze in acute gevallen wel helpen, tijdelijk dus.
Dan komt het zover dat je bent afgekeurd ( balen met een kind thuis en een hypotheek en een huishouding te runnen) maar toen kon ik gaan doen wat IK wilde:
Alternatief. Dat werkt tenminste want 'alternatief' zoekt daadwerkelijk een oorzaak.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan