Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb er nog eentje gegeten, drie stuks dus met uitjes. Het doet wel iets met me. Mijn alvleesklier heeft erg gejeukt, erg vervelend, want je kan niet krabben! En lever en gal hebben zich laten horen, zo noem ik het als ik ze voel, maar het niet pijnlijk is. Vorig jaar was het binnen een paar uur goed fout. Ik verwacht dat ik nu ook goed de nacht doorkom. Morgen nog 2 haringen
En als dat ook goed gaat, dan worden het een paar per week!
Op de 1 of andere manier kom ik niet tot vis eten, ik maak het niet snel klaar. Maar rauwe vis, zalm en haring, dat gaat erin als zoete koek! Hmmm, moet ook maar eens rauwe zalm kopen.
Ik kan me niet voorstellen dat het het vet is van de haring die de boel in werking zet. Ik eet altijd vet. Zou er iets in de haring zitten dat nog meer triggerd? Vorig jaar was ik nog maar een maand ofzo bezig, at ik wel vet, maar was ik nog helemaal aan het begin van alles.
Ik ga er in ieder geval vanuit dat dit een geslaagde test is, mijn systeem kan weer haring aan! (mocht ik vannacht nog beneden komen te zitten met een glaasje levertraan, dan laat ik dat zeker nog weten!)