fatsnotbad Administrator Forumleiding 26 aug 2021 #207 Was beter geweest bij topic over C19-vaccins. Mike
Zathras Well-known member 26 aug 2021 #208 fatsnotbad zei: Was beter geweest bij topic over C19-vaccins. Mike Klik om te vergroten... Of topic over vakantie
fatsnotbad zei: Was beter geweest bij topic over C19-vaccins. Mike Klik om te vergroten... Of topic over vakantie
Zathras Well-known member 4 sep 2021 #214 Sean Lock behandeld zoveel onderwerpen dat het bij elke discussiegroep past Kortom, 15 minuten lachen van de helaas te vroeg overleden SL.
Sean Lock behandeld zoveel onderwerpen dat het bij elke discussiegroep past Kortom, 15 minuten lachen van de helaas te vroeg overleden SL.
Zathras Well-known member 16 sep 2021 #220 Ik moet het natuurlijk niet doen, op de joop kijken (mag niet van @Sailor ) maar lees de reacties hieronder Kaag stapt op na motie van afkeuring - Joop - BNNVARA Update 19.50 uur:. joop.bnnvara.nl (ik open het altijd in een private window, ik hoop dat dat scheelt) Maar de commentaren zijn hilarisch ware het niet dat er mensen in Nederland vrij rondlopen die zo denken. Ik moest iig lachen
Ik moet het natuurlijk niet doen, op de joop kijken (mag niet van @Sailor ) maar lees de reacties hieronder Kaag stapt op na motie van afkeuring - Joop - BNNVARA Update 19.50 uur:. joop.bnnvara.nl (ik open het altijd in een private window, ik hoop dat dat scheelt) Maar de commentaren zijn hilarisch ware het niet dat er mensen in Nederland vrij rondlopen die zo denken. Ik moest iig lachen