P Pa Triot Well-known member 9 okt 2022 #842 En een nachtmerrie voor woke kleuterscholen JVG zei: Klik om te vergroten... Best father, worst husband ... met slipperafdruk op zijn hoofd
En een nachtmerrie voor woke kleuterscholen JVG zei: Klik om te vergroten... Best father, worst husband ... met slipperafdruk op zijn hoofd
P Pa Triot Well-known member 10 okt 2022 #849 Gisteren op straat gevonden. Degene die het heeft verloren kan zich melden en het elastiekje komen afhalen.
Gisteren op straat gevonden. Degene die het heeft verloren kan zich melden en het elastiekje komen afhalen.
P Pa Triot Well-known member 12 okt 2022 #858 Medusa zei: Bekijk bijlage 16066 Klik om te vergroten... Ik heb voor morgen om 14:00 een afspraak gemaakt. Ik wil ook happypeople zien.
Medusa zei: Bekijk bijlage 16066 Klik om te vergroten... Ik heb voor morgen om 14:00 een afspraak gemaakt. Ik wil ook happypeople zien.
Medusa Well-known member 12 okt 2022 #859 Pa Triot zei: Ik heb voor morgen om 14:00 een afspraak gemaakt. Ik wil ook happypeople zien. Klik om te vergroten... Bij deze?
Pa Triot zei: Ik heb voor morgen om 14:00 een afspraak gemaakt. Ik wil ook happypeople zien. Klik om te vergroten... Bij deze?