Hypoglycemie - voorstellen charade

Charade, ik bedoelde helemaal niet te suggereren dat je kanker hebt of denk niet dat er een link mee is. Ik excuseerde me enkel (met knipoog) voor de bron, omdat ik het kwfkankerbestrijding een stel zakkenvullers vind die niets doen om kanker te bestrijden. Maar vond hier toevallig een duidelijke afbeelding van galwegen etc.

 
Vandaag ben ik bij de huisarts geweest. Het zou aan mijn slokdarm liggen die geiriteert is. Ik kreeg pillen mee waar op staat ''maagsapresistente omeprazol Sandoz''. De huisarts noteerde dat ik niet tegen suiker kon en dat ik een lichte kleur ontlasting had en dat was het dan. Het is dus niks anders dan symptoombestrijding.

Aan de ene kant ben ik blij dat hij me niet doorstuurt, want het zou zonde zijn van mijn tijd en geld. Ik twijfel of ik die pillen wel zou nemen, omdat dit na mijn idee niet de oplossing is. Tot nu toe werkt de gember uitstekend! Dus dat probeer ik dan ook maar een tijdje.

 
Maagzuurremmers gaan je probleem alleen maar verergeren, je moet je spijsvertering juist verbeteren, niet saboteren.

 
Voor zover je t nog niet gebruikt, sole en appelazijn toevoegen/verhogen. Maakt meer maagzuur aan wat je slokdarm ten goede zal komen.

Je wilde toch een scan om te zien of je galstenen hebt? Waarom heb je dat niet gevraagd?

 
Ik heb het gevraagd maar dat was het niet omdat ik geen pijn had. Scan zou alleen meer inzichten geven maar uiteindelijk heb je er ook weinig aan.

 
Van de week een bord patat gegeten dat ik voor me neus geschoven kreeg en ik voelde me 3 dagen ziek en zwak en had last van een draaierig gevoel. Dit is een wijze les voor me. Ik voelde me al een tijd goed dus dan denk je soms minder na.

Nu wissel ik af met de rauwe melk inname om de paar dagen. Ik merk dat ik rustiger ben en ik kijk helderde uit mijn ogen na melk inname. Ook voel ik me zekerde.

Waarom zit ik beter in me vel als ik melk gedronken heb? Overal lees je bijna dat melk slecht is voor de maag.

 
Ik had wat gelezen over Exocriene Pancreas Insufficiëntie (epi).

Lijkt er op dat ik dat heb.

http://www.marjoleinebravenboer.nl/EPI.html

De alvleesklier wordt rechtstreeks beïnvloed door onze hersenen, waar het de productie van bicarbonaat en alvleesklierenzymen aangaat. In geval van stress verlagen de hersenen de productie van spijsverteringsenzymen met maar liefst 30-70%. Daar komt nog bij dat in een maaltijd waar granen, aardappelen, soja of peulvruchten worden genuttigd, de hoeveelheid spijsverteringsenzymen met 80% daalt. Met name de eiwitsplitsende en vetsplitsende enzymen worden hierdoor geremd, en dat geeft problemen in de eiwit- en vetvertering, zoals u in het rijtje met symptomen terug zult zien

Weet iemand waar je pancreas enzymen kunt krijgen? En wat is bicarbonaat?

Is dat bica? En hoe kan ik dat het beste gaan gebruiken en waar is het te koop?

 
Bedankt voor de info.

Ik kan overigens ook moeilijk ademen door een neusgat en het slijmvlies is geiriteerd.

Nu ben ik bij de kno arts geweest en hij zei dat mijn tussenschot iets scheef stond maar dat de neus ook dicht kon gaan zitten door allergie. Nu gaan ze eerst een allergietest doen.

Ik moet soms heel gecontroleerd en rustig ademen anders gaat de neus dicht zitten. Vooral in de ochtend (6/7 uur) heb ik er last van. Ik sta soms met een lichte hyperventilatie op van daar dat ik wel eens prikkelbaar op sta. Misschien dat door die hyperventilatie en dus stress reactie op het lichaam mijn alvleesklier niet meer goed functioneert.

Door meditatie kan ik me zelf tot rust brengen en mijn ademhaling controleren. Door gewoon dingen te doen voel ik me geestelijk beter. Heel gefocust bezig zijn helpt de ademhaling te verbeteren en geeft het lichaam energie en rust. Ik kan het aanbevelen voor mensen die depressief zijn. Als je steeds dingen gaat doen met een bepaalde precisie dan krijg je meer levensenergie. Er zijn altijd dingen te doen maar soms moet je creatief zijn.

Ik ga vandaag bica kopen.

baking soda is hetzelfde als zuiveringszout, maagzout, baksoda, broodsoda, dubbelkoolzure soda, natriumbicarbonaat en NaHCO3

 
Charade, ik heb je in 2 topics de vraag gesteld of je een bepaald boek hebt gelezen, maar ik denk dat je het beide keren over het hoofd hebt gezien ;-) Dus ik stel hier nogmaals de vraag, misschien zie je het dan? Heb jij het boek "Het denken een afwijking" gelezen?

 
ik heb het boek niet gelezen. Ik probeer zoveel mogelijk uit eigen ervaring te vertellen, want boeken kunnen verwarrend werken, en helemaal als je geen geloof hebt.

Als ik een boek lees over hoe je het beste kunt handelen dan ben ik er soms gelijk al klaar mee, omdat er vaak voor mij gevoel zoveel onzin in staat. Een vriend van me leest veel christelijke psychologische boeken en nog gelooft hij dat hij altijd pech heeft. Waarom heb ik altijd geluk zeg ik dan?

Heb jij het boek gelezen? Waar gaat het over en wat vond je er van?

Ik heb het even opgezocht. Zo als dat het er staat zo denk ik er ook ongeveer over. Ik stond op een dag op en wilde me oude ik weer terug. Vanaf die dag veranderde er veel en ik voelde me weer zoals ik als kind was.

http://www.zelfkennis.info/

Je gaat mee met de stroming in je lichaam of je gaat er tegen in. Ik merkte dat ik niet lang meer vol zou houden om er tegen in te gaan.

 
En op die site staan ook leuke uitspraken:

http://www.anjaoldegberts.nl/index.php?pg=uitspraken

ik had het ook zelf kunnen verzinnen. Ik schrijf vaak mijn eigen uitspraken op.

Waarom doe ik dat, omdat het me houvast geeft. De ziekte zorgt dat mensen om je heen je de verkeerde kant op sturen maar ook de ziekte kan de aanleiding zijn tot stom gedrag. Als je geen geloof hebt hoe kom je er dan uit een neerwaartse spiraal die niemand kan begrijpen? Door de basis terug te vinden en je aan iets simpels vast te houden. Al is het maar denken aan een stom zinnetje.

 
Nu heb ik al 2 weken nergens geen last meer van. Spierkracht is sterker dan ooit en verslapt ook niet meer. Het buikpijn gevoel is weg in de middag en van de hypoglykemie was ik ook al een tijdje van af.

Ik heb mensen voor me laten bidden en direct daarna tot nu heb ik twee weken helemaal nergens geen last meer van.

Ik had nog een onderzoek staan bij de longarts en heb mijn longen laten testen. De man die mij begeleide zei dat ik bijna abnormaal langzaam kon ademhalen en dat ik erg sterke longen had.

Nu maar hopen dat al die klachten weg blijven.

Wat ik nu eet:

S'ochtends; Boerenkool uit de tuin kook ik in een koekenpan, of prei en als het gaar is doe ik er 3 eiren met gember bij en olijolie en roer dit heel rustig tot een soort omelet.

S'middags drink ik 1 glas melk

S'avonds soms gebakken kippenlever/kippenhartjes met ook weer een groente zoals broccelie.

Ik drink voornamelijk water, sole en thee. Zet thee van die rode bolletjes (waar ik de naam niet van weet). En drink ook wel eens thee van vlierbessen wat een enorme energieboost kan geven maar de vlierbessen zijn nu op.

En ik ga nu om 9uur slapen en sta om 5 uur op. Heerlijk! Ik slaap als een roos.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan