Bedankt voor de info.
Ik kan overigens ook moeilijk ademen door een neusgat en het slijmvlies is geiriteerd.
Nu ben ik bij de kno arts geweest en hij zei dat mijn tussenschot iets scheef stond maar dat de neus ook dicht kon gaan zitten door allergie. Nu gaan ze eerst een allergietest doen.
Ik moet soms heel gecontroleerd en rustig ademen anders gaat de neus dicht zitten. Vooral in de ochtend (6/7 uur) heb ik er last van. Ik sta soms met een lichte hyperventilatie op van daar dat ik wel eens prikkelbaar op sta. Misschien dat door die hyperventilatie en dus stress reactie op het lichaam mijn alvleesklier niet meer goed functioneert.
Door meditatie kan ik me zelf tot rust brengen en mijn ademhaling controleren. Door gewoon dingen te doen voel ik me geestelijk beter. Heel gefocust bezig zijn helpt de ademhaling te verbeteren en geeft het lichaam energie en rust. Ik kan het aanbevelen voor mensen die depressief zijn. Als je steeds dingen gaat doen met een bepaalde precisie dan krijg je meer levensenergie. Er zijn altijd dingen te doen maar soms moet je creatief zijn.
Ik ga vandaag bica kopen.
baking soda is hetzelfde als zuiveringszout, maagzout, baksoda, broodsoda, dubbelkoolzure soda, natriumbicarbonaat en NaHCO3