T
tisava
Guest
In een berichtje las ik dat er mensen op de IC liggen door inname van Ivermectine uit China. Id dat bekend bij jullie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Facebook zeker?In een berichtje las ik dat er mensen op de IC liggen door inname van Ivermectine uit China. Id dat bekend bij jullie.
Dat klopt niet, wel liggen er veel op de IC met vaccins van Pfizer Moderna Astrazenica Jansen edIn een berichtje las ik dat er mensen op de IC liggen door inname van Ivermectine uit China. Id dat bekend bij jullie.
En een apart topic voor trollen waar ze automatisch heen gaan ?Het zou handig zijn als nieuwe leden geen nieuwe topics zouden kunnen aanmaken, totdat ze de status hebben van well-known member. Het is maar een idee. Kan zoiets worden ingesteld?
ik pak de wodka.Pjotr 2.0
Raberber Pieksma, nooit van gehoord.Berber Pieksma heeft het bericht in de wereld geholpen dat mensen door IVM uit China op de ic beland zijn.
Verwijder het onderwerp ook Mike als dat gaat.Tisava is ook verwijderd. Wie volgt?
Mike
In de trollenvanger ermeeDat is geen bewijs, dacht ik al.
Mike
Is er niet iemand hier op het forum die de IVM uit China kan testen?Dat is geen bewijs, dacht ik al.
Mike