S
Sailor
Guest
Ehhhh wie was dat ehhhh zal wel een trol geweest zijnDat weten we toch allang? Wie van ons is er op de IC beland?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ehhhh wie was dat ehhhh zal wel een trol geweest zijnDat weten we toch allang? Wie van ons is er op de IC beland?
Mike
Mijn indruk is dat hier iemand Berber Pieksma in diskrediet wil brengen. Dit is jip-en-janneketaal in een lay-out van lek-me-vestje. Uit niets blijkt waar Pieksma dit geschreven zou hebben. Correct me if i am wrong.Dit is een doorgestuurd bericht van Berber Pieksma.
Lieve mensen,
Ik heb een akelig bericht.
Zowel Victor als Nancy liggen in het UMCG ondanks dat zij beiden Chinese ivermectine hebben gehad…..
Ik heb sterk de indruk dat die ivermectine niet goed is.
Echt zieke mensen met positieve test adviseer ik contact op te nemen met Zelfzorgcovid19.nl.
We moeten allemaal maar even heel veel goeds en beterschap naar hen sturen in onze meditatie/gebed en wenskaartjes ! Wij zetten
Het lijkt erop dat je iets te snel was deze keer om na 1 bericht al te verwijderen.Tisava is ook verwijderd. Wie volgt?
Mike
Ik heb besloten om meedogenloos te reageren op disinfo over IVM.Het bericht van Berber Pieksma is op AVV vaccinatieschade geplaatst op 10 november 2021 van telegram.
Goed zo, hulde aan de trollenvangerIk heb besloten om meedogenloos te reageren op disinfo over IVM.
Mike
TG linkje graag. Ik kon hem daar niet vinden. Sterker nog op 10 -11 is daar niks gepost....Het bericht van Berber Pieksma is op AVV vaccinatieschade geplaatst op 10 november 2021 van telegram.
Omdat er niets van klopt ook weer verwijderd waarschijnlijk.TG linkje graag. Ik kon hem daar niet vinden. Sterker nog op 10 -11 is daar niks gepost....
Daar ga ik wel van uit !Omdat er niets van klopt ook weer verwijderd waarschijnlijk.
Die berber pieksma schijnt huisarts te zijn en post ook veel in corona nuchterheidMij is de volgende screenshot via email doorgestuurd:
Bekijk bijlage 5405
Hier schijnt het dus allemaal op gebaseerd te zijn. That's it. Totdat Berber zelf uitsluitsel geeft weten we simpelweg niet of dit echt haar eigen woorden zijn of dat dit een fabricage is. Be careful who you follow. Nog veel belangrijker: verspreid NOOIT info die niet door meerdere AFZONDERLIJKE bronnen bevestigd is, hetzelfde bericht dat viraal gaat en door verschillende partijen onder de aandacht gebracht wordt telt niet.
Mike