IC door Ivermectine uit China

• Onderwerp starter Onderwerp starter tisava
  • Startdatum Startdatum
Dit is een doorgestuurd bericht van Berber Pieksma.

Lieve mensen,

Ik heb een akelig bericht.

Zowel Victor als Nancy liggen in het UMCG ondanks dat zij beiden Chinese ivermectine hebben gehad…..

Ik heb sterk de indruk dat die ivermectine niet goed is.

Echt zieke mensen met positieve test adviseer ik contact op te nemen met Zelfzorgcovid19.nl.

We moeten allemaal maar even heel veel goeds en beterschap naar hen sturen in onze meditatie/gebed en wenskaartjes ! 🍀☀️♥️♥️💞Wij zetten
Mijn indruk is dat hier iemand Berber Pieksma in diskrediet wil brengen. Dit is jip-en-janneketaal in een lay-out van lek-me-vestje. Uit niets blijkt waar Pieksma dit geschreven zou hebben. Correct me if i am wrong.

Mij is de volgende screenshot via email doorgestuurd:

image001.png
Hier schijnt het dus allemaal op gebaseerd te zijn. That's it. Totdat Berber zelf uitsluitsel geeft weten we simpelweg niet of dit echt haar eigen woorden zijn of dat dit een fabricage is. Be careful who you follow. Nog veel belangrijker: verspreid NOOIT info die niet door meerdere AFZONDERLIJKE bronnen bevestigd is, hetzelfde bericht dat viraal gaat en door verschillende partijen onder de aandacht gebracht wordt telt niet.

Mike

En waarom zijn wij dan niet massaal op de IC terecht gekomen? Of hebben deze mensen op 1 dag 300 pillen achterover gedrukt? Of het met iets geks gemixed?
ik kijk liever naar mijn eigen ervaring en dat ik nog steeds leef na verschillende kuren. Zelfs mijn zoon van 12 leeft nog en was heel snel dankzij! IVM van zijn zware keelontsteking af 😉

Mij is de volgende screenshot via email doorgestuurd:

Bekijk bijlage 5405
Hier schijnt het dus allemaal op gebaseerd te zijn. That's it. Totdat Berber zelf uitsluitsel geeft weten we simpelweg niet of dit echt haar eigen woorden zijn of dat dit een fabricage is. Be careful who you follow. Nog veel belangrijker: verspreid NOOIT info die niet door meerdere AFZONDERLIJKE bronnen bevestigd is, hetzelfde bericht dat viraal gaat en door verschillende partijen onder de aandacht gebracht wordt telt niet.

Mike
Die berber pieksma schijnt huisarts te zijn en post ook veel in corona nuchterheid

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan