Ik zoek naar een biolosche goede tandarts en advies over teruggetrokken tandvlees

Livergezond, bedankt voor alle info! Ik ben nog bezig met lezen. Ik moet nog beslissingen nemen, zoals:

1- flossen in combinatie met "Proxy", goed tandenstokers, en/of waterprik?

2- welke merk tandenborst en waar kan ik dat kopen? Weten jullie of "the G-U-M® soft brush made by the Butler® Company"is hier in Nederland te koop? Of hebben jullie een goede alternatieve gevonden?

3- Is oil pulling veilig voor mij?

4- Clorox Bleach,Baking soda, en/of Waterstofperoxide? Of nog iets anders?

Inmiddels heeft mij man Psoriasis en wij vermoeden dat hij Candida in zijn darmen heeft. Ik vind zijn probleem nu groter dan die van mij - hij eet nog niet zo gezond en heeft meer dan genoeg amalgamas fullings plus hij naam voor zes manden antibiotica toen hij een kind was - en ik was deze manden bezig om een goede dieet voor hem te vinden, want hij is nu wel bereid om zijn gewoontes te veranderen. Ik ben echt blij er mee! Maar daarom mijn laat reactie.

Als voor mij, ga ik denk enkele dingen al proberen en volgende jaar naar een nieuwe tandarts gaan.

deheugden, ik heb een video gezien die mij geholpen heeft om de levertraan in te nemen. Hier is de link:

http://www.thehealthyhomeeconomist.com/video-how-to-best-swallow-cod-liver-oil/

Is er iemand die tandenstokers gebruikt en tevreden is met hen? Als ja, welke merk en waar kopen ze jullie? In Etos hier in Epe kan ik ze niet vinden, tenminste niet zoals de website zegt:

"The best toothpick to use has a rounded tip and is squared in the middle. This type of toothpick is inexpensive and stronger than other types."

Alvast bedankt!

 
Mike. Ik hoorde van mn tandarts dat er een gaatje zit in mn wortelkanaal behandelde kies. Hij had het over een brug zetten etc. Ik vind dit helemaal niks, zeker omdat ze hier gewoon vollop boren, vullen etc en dat verhaal van verdovingen en amalgaam valt allemaal wel mee.

Nu denk ik erover om naar peter dros te gaan (wel ver rijden). Maar krijg je hier nou nig wel iets van vergoed van je verzekering? t is best wel een dure intake en testen, voordat je uberhaubt begint?

 
@Debsy,

Debsy, ben je al eens naar tandarts Mijer gegaan? Zo ja, ik hoop dat je tevreden bent. Zelf zoek ik nu ook een Bio tandarts. Wie heeft er ervaring met tandarts de Liefde in Amsterdam en/of All Dente (Hr. Rieter) in Bloemendaal?

Ik moet spoedig een keuze maken.

 
Quote:
"The best toothpick to use has a rounded tip and is squared in the middle. This type of toothpick is inexpensive and stronger than other types."


Da's een lucifer...... :-)

 
Gerard, doe jij dit eht met een lucifer? Er zijn platte en vierkante en ze lijken me allemaal te dik. inderdaad wel "inexpensive".

 
Vind je Lievergezond? Er bestaan zo veel merken Q10 dat er van een verkapte reclame geen sprake kan zijn. Er wordt immers geen merk genoemd. Eerder op dit draadje wordt overigens ook Q10 genoemd en vit C, daar komt toch ook geen reactie over verkapte reclame over?
Ga uit van een ervaring/raad dus van het positieve. Er zijn al genoeg negatievelingen.
 
@ Janneke en Janedoe, het gaat me uiteraard niet om de q10, wat een soortnaam is. Uiteraard hou ik ook niet van negativiteit en ik ga ook graag uit van het goede.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan