impact op milieu van groenten eten hoger dan verwacht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Colin
  • Startdatum Startdatum
'The covert war against Rock' van Alex Constantine zet alles op een rijtje.

Maar muziek blijft toch een beetje vreemde eend in deze bijt. Een groep als The Beatles mag dan zijn uitgedacht door Tavistock Institute (social engineering), maar individuele artiesten zoals John Lennon zijn echt authentiek. Ik heb het vermoeden dat Tavistock bepaalde creativiteit gewoon niet bij kan houden, vooral niet in de muziek.

Tried but failed.

We zien hetzelfde bij Michael Jackson, Jimmy Page, Hendrix, Morrison etc. In de klassieke muziek is er dat verhaal rond Mozart. In het begin worden ze gebruikt, maar zodra ze zich dat realiseren kan het hele spel zich omdraaien. Dwz de echte creatieve geesten dan. Creativiteit is ons wapen.

 
ah dat bedoel je, de lady GaGa's en al dat soort shit.

ik heb bewust een keer een optreden van haar zitten bekijken op tv3 half jaar geleden of zo, duurde wel een paar uur.

Ik heb met verbazing en verbijstering zitten kijken wat zij doet, vreemde kleding, makeúp, manieren, beweging, muziek, gewoon griezelig hoe ze het publiek bespeelt.

Later tweette ze iets over weinig eten of zo en toen was er toch een fan die reageerde of dat ze alleen maar anorexische fans wilde, dus die was wakker.

Dat mens (GaGa) is gek(gemaakt). Dan gaan er ook nog verhalen dat ze Hermafrodiet zou zijn, zou kunnen natuurlijk, wel nog een reden meer om het publiek nieuwsgierig te maken.

Ik zie inderdaad liever een John Lennon en de rest die jij noemt.

Verder denk ik dat artiesten niet altijd beseffen dat ze ergens voor worden misbruikt. Dave Chapelle (misschien verkeerd geschreven) had dat wel in de gaten en paste voor de rare onsociale teksten die hij kreeg om "uit te braken".

 
Ja ik weet het. Ik bedoel HAARP is de meest 'logische' verklaring voor het koude weer. Als je uitgaat van bewuste menselijke manipulatie tenminste.

Maar je zou dan denken dat 'ze' het dan juist de andere kant op manipuleren zodat het warmer wordt. Om zo de global warming hysterie weer wat nieuw leven in te blazen.

 
Ja dat wel, maar het jaar is nog niet voorbij en zo verdiept heb ik me er nog niet in.

 
Niet eerder zo laat de maximale oppervlakte zee-ijs in het Oostzeegebied

De ‘grote maartkou’ van 2013 heeft in de Zweedse en Finse wateren een sterke aanwas van het zee-ijs tot gevolg gehad. Volgens Torbjörn Grafström van de Zweedse ijsdienst, werd de maximale oppervlakte zee-ijs pad op 29 maart bereikt en dat is, gerekend vanaf het begin van de 20ste eeuw, niet eerder zo laat in het seizoen geweest. De totale oppervlakte zee-ijs bedroeg 176.000 km². Vrijwel de gehele Botnische Golf, Finse Golf en de Golf van Riga waren op 29 maart met ijs bedekt.

De Oostzee zelf is ijsvrij gebleven. De maximale oppervlakte zee-ijs was daarmee verre van opzienbarend. Zo was halverwege maart 1987 nagenoeg de gehele Oostzee met ijs bedekt. De ‘echte winter’ van 1986-1987 was dan ook veel en veel kouder dan de afgelopen winter. De meeste late datum tot nu toe was trouwens 25 maart 2008 (paasweekeinde) maar toen bedroeg de oppervlakte zee-ijs slechts 49.000 km².

 
ik vraag me wel is af zijn uitlaatgassen van auto's nou echt zo schadelijk voor het milieu ??? het gras dat langs de snelweg groeit is vele malen sterker en groter dan gras dat niet vlak bij een auto weg groeit?

 
Maai eens een flinke hoeveelheid af, koken en dan kijken wat er boven komt drijven en naar de bodem zinkt..

Of laat een zwaar metaal analyse maken.

 
Je zit wel gedeeltelijk goed. Planten en bomen langs de weg zuigen gretig de CO2 in zich op en groeien daarvan als kool. Daarnaast hebben planten en bomen een zuiverende werking voor wat betreft de luchtvervuilende stoffen die in de brandstofuitstoot zit. Des te meer reden om geen regenwouden om te hakken!

Mike

 
We willen toch juist wat meer CO2, dus om met dat regenwoud. :P

(geintje!!, er is meer dan alleen co2)

 
Vigilant Citizen over Agenda 21 en de plannen om ons allemaal samen te drommen in megagrote steden, waardoor we afhankelijk worden van de overheid voor voedsel, energie en water:

http://vigilantcitizen.com/latestnews/u-s-government-plans-to-push-americans-to-leave-suburbs-and-move-in-planned-cities-video/

Mike

 
Te weinig CO2 is funest voor leven op aarde:

http://thenewamerican.com/tech/environment/item/15905-study-too-little-carbon-dioxide-will-destroy-earth

Mike

 
Quote:
Vigilant Citizen over Agenda 21 en de plannen om ons allemaal samen te drommen in megagrote steden, waardoor we afhankelijk worden van de overheid voor voedsel, energie en water:



We hebben het er thuis wel eens over dat we een paar regio's kennen waar nu nog volop geboert wordt, maar bijna geen opvolging zit en die gebieden zijn niet interessant voor een grote of nieuwe boer en die dus binnen 10 jaar leeg komen te staan. Verder hoor ik steeds vaker voorbij komen dat mensen het boeren op een communistisch systeem vinden gaan lijken en er zijn inderdaad diverse signalen (verfijning van de mestwet)dat het die kant op gaat.

Het lijkt een beetje op het verhaal van de kikker. Doe hem in een pan kokend water en hij springt eruit, doe hem in koud water en zet het gas aan en hij blijft zitten.

Dus zoverre de voedselkant.

 
Zo langzamerhand kunnen zelfs de 'experts' er niet meer omheen - de aarde koelt af en warmt niet op:

http://thenewamerican.com/tech/environment/item/16372-climate-theories-crumble-as-data-and-experts-suggest-global-cooling

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.246
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan