R Romagi Well-known member 1 sep 2024 #272 Er zijn ook mensen in nederland die eigen urine drinken omdat dat gezond zou zijn. ik had een kennis die dat deed. Nieren: urinetherapie – voeding is gezondheid
Er zijn ook mensen in nederland die eigen urine drinken omdat dat gezond zou zijn. ik had een kennis die dat deed. Nieren: urinetherapie – voeding is gezondheid
C Colloquial Well-known member 1 sep 2024 #273 @Romagi Ik hoor er wel eens van, maar het voelt tegenstrijdig om de afvalstoffen van het lichaam opnieuw te gebruiken.
@Romagi Ik hoor er wel eens van, maar het voelt tegenstrijdig om de afvalstoffen van het lichaam opnieuw te gebruiken.
R Romagi Well-known member 1 sep 2024 #274 Als ik dat ooit zou willen gaan doen - ik heb geen plannen in die richting - zou ik me wel heel goed inlezen. In nood als je verdwaald bent en ze kunnen je niet vinden - en er is geen water dan kun je je eigen urine drinken. Is wel bekend toch?
Als ik dat ooit zou willen gaan doen - ik heb geen plannen in die richting - zou ik me wel heel goed inlezen. In nood als je verdwaald bent en ze kunnen je niet vinden - en er is geen water dan kun je je eigen urine drinken. Is wel bekend toch?