Is je thermostaat stuk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ja, edwin dat is een goed teken. Ik herken dat wel, maar heb die eigenschap helaas niet meer. Ik hoop wel dat het nog terugkomt want ik vind dat heel prettig.

Fijn dat het een goed teken is.

Ik vroeg me dit af doordat ik er wel bijna zeker van ben dat ik zwakke/uitgeputte bijnieren heb.

Op dit forum had ik gelezen dat een zwakke bijnier veel kan vragen van de schildklier en dat de schildklier hierdoor ook zwakker kan worden. Dat is dan denk ik iets voor een andere topic. Ik ga even terugzoeken waar dat ook alweer staat.

Van bijnieruitputting kan je het ook koud hebben toch? Misschien moet ik gewoon geduld hebben en zien wat de adrenal doet. Ik ben bang om jodium te gaan slikken, omdat je er veel negatiefs over leest als je al sukkelt met schildklierproblemen. Ik ben al van de L-thyroxine af, dus dat is al een stap in de goede richting hoop ik.

Ik heb zelf het idee gehad dat ik van adrenal weer een beetje op begon te klimmen.

Dus maar weer de goeie nemen. Had adrenacomplex weggegooid omdat ik daar erg raar en slecht op voelde.misschien door de geisoleerde vitamines? dit was weer een les voor mij geweest.

Is gekookte schelvis ook nog rijk aan jodium?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan