Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze zijn niet macho of mannelijk. Ze komen altijd met minimaal vijf/zes op 1 persoon. Als ze alleen zijn durven ze niets.Misschien mag ik mijn beeld van Marokkanen wat bijstellen. Ik heb gewoon wat slechte ervaringen in het verleden gehad en kort geleden ook. Maar het zegt vast ook iets over mij. Dat die macho cultuur of het mannelijke van die jongeren mij wat triggered kan ook juist een spiegel zijn en een schaduwkant belichten die ik liever niet zie van mezelf. Interessant om te onderzoeken.
Zeker waar. Wat dat betreft hadden ze het hier beter gedaan in de jaren 50/60. Toen was NL ook nog meer zoals je boven beschrijft. Het vele cannabis gebruik helpt ook niet. De meeste van die gasten lopen hier half psychotisch rond.Ik zie vooral gedragsproblemen bij jonge moslims in het westen. Als je ziet hoe gedisciplineerd ze zijn in hun eigen land en cultuur dan brengt mij dit tot de volgende conclusie:
Zij komen uit een homogene cultuur met gezamenlijke religieuze normen en waarden en een hoge mate van sociale controle. Ongewenst gedrag kan leiden tot het schande maken van je familie of zelfs je dorp. Hier in het westen krijgen deze jonge mannen niet de maatschappelijke leiding en sturing die ze nodig hebben, waardoor ze qua gedrag en mentaliteit ontsporen. Het wordt overigens ook voor autochtone Nederlandse ouders steeds moeilijker om op te boksen tegen een alsmaar toenemende toxische en degeneratieve cultuur.
Mike
Ik heb laatst ook weer een negatief voorval gehad. Het is wel belangrijk om te blijven benadrukken dat er veel teweinig aan kwaliteitscontrole is en wordt gedaan van de gastarbeiders en vluchtelingen. De problemen hier zeggen dus niet persé iets over de hele bevolkingsgroep. Het bewijst dat er veel zwakzinnige criminelen die in eigen land al waren uitgekotst hier naartoe zijn gekomen. Amerika heeft hetzelfde probleem met "Christelijke" Latino's. Ik ben oprecht blij voor die landen en volkeren daar dat ze er van verlost zijn, maar baal er wel van dat wij er nu tussen moeten leven. Ik geloof er nog steeds in dat welwillende mensen culturele verschillen gewoon kunnen oplossen. Deze criminelen zorgen ook voor verdeeldheid en daar maken de zionisten nu gretig gebruik van. De Taliban had laatst aan Duitsland gevraagd of zij Afghaanse verkrachters enzo terug konden sturen om ze zelf te berechten. Zo zie je maar dat de Taliban het beter met Europa voor heeft dan de crimigranten en onze eigen politici die ze hier naar toe halen.Misschien mag ik mijn beeld van Marokkanen wat bijstellen. Ik heb gewoon wat slechte ervaringen in het verleden gehad en kort geleden ook. Maar het zegt vast ook iets over mij. Dat die macho cultuur of het mannelijke van die jongeren mij wat triggered kan ook juist een spiegel zijn en een schaduwkant belichten die ik liever niet zie van mezelf. Interessant om te onderzoeken.
Wat strenger straffen zou trouwens ook helpen. Voor al het tuig, waarvandaan dan ook.Zeker waar. Wat dat betreft hadden ze het hier beter gedaan in de jaren 50/60. Toen was NL ook nog meer zoals je boven beschrijft. Het vele cannabis gebruik helpt ook niet. De meeste van die gasten loopt hier half psychotisch rond.
Hier ben ik het mee eens. Wat ik wel hoop is dat ze niet slechts in het gareel blijven vanwege hun familie eer, maar omdat zij gewoon geloven in het goede. Ik zie de familie uitzetten meer als een manier om ook van andere potentiële criminelen af te komen.Three strikes you're out. Drie keer in aanraking geweest met justitie = deportatie. Niet alleen de persoon zelf, maar ook de hele familie. De grootste vernedering is je familie ten schande maken. In het geval van ernstige geweldsdelicten directe deportatie, inclusief je hele familie.
Daarnaast afschaffing dubbele nationaliteit. Je moet kiezen: de Turkse of Marokkaanse nationaliteit of de Nederlandse. Geldt voor iedereen, dus ook Amerikanen, Duitsers, Britten, Fransen, iedereen. Zo ook voor Nederlanders die hun heil hebben gezocht in Hongarije, Paraguay of waar dan ook. Vanaf dat moment ben je Hongaar of waar je dan ook neerstrijkt, maar geen Nederlander meer. Dus niet van twee walletjes eten door je elders te vestigen met behoud van Nederlandse voorzieningen.
Mike