Italie

Eindelijk een vrouw aan de top die geen complete psychopaat is? Ze moet wel een sterke vader en echtgenoot hebben!

Mike

De mainstream media vergelijken haar met Mussolini en noemen haar extreemrechts. “De extreemlinks-nazistische NOS noemt Meloni, leider van het Italiaanse politieke midden, ‘rechts-radicaal’. Stop de financiering van deze uiterst gevaarlijke radicale duivels,” fulmineert Europees Parlementslid Marcel de Graaff.
Ze schijten in hun broek! 🤡💩🤣

Dat kan alleen maar als We The People het systeem overweldigen. Dus juist wel met z'n allen stemmen, strength in numbers!

Mike

Dat kan alleen maar als We The People het systeem overweldigen. Dus juist wel met z'n allen stemmen, strength in numbers!

Mike
De laatste weken peil ik de medelander met de vraag wat je kan doen aan de Nl-noodsituatie. antwoord:"In opstand komen" "maar dan ben ik alleen zeggen" ze er bij. Het met zijn allen zou dan idd via de stembus moeten gaan.

Ik wilde net de vraag stellen, wie weet hier meer over?

Giorgia Meloni is a member of the Aspen Institute, which is funded by the Rockefeller Foundation and the Bill and Melinda Gates Foundation, among others, and is also actively involved in the forum in Davos where the wef holds its annual meeting. So whichever way you look at it, with Meloni (who, by the way, is fully promoted here by the MSM), the 'great reset' will continue, even if she pretends not to. Look at her voting record. For green pass, for vaccination for example. Unfortunately, the Italian people cannot be woken up. We are facing tough times here.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan