Ja, via de link achter de banners zie vorige post.Nog steeds via de link bovenaan de factsforum site? Of is er een nieuwe link?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, via de link achter de banners zie vorige post.Nog steeds via de link bovenaan de factsforum site? Of is er een nieuwe link?
Dank je! Ben er wat later bij maar de eerste bestelling is gedaan.Ja, via de link achter de banners zie vorige post.
Mike
Is dit een winkel van Daisy Johnny?US $46.68 20% Off | 5/8/10 5mg 100tablets Oral Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites
38.58US $ 20% OFF|5/8/10 5mg 100tablets Oral Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites|Afrodisiac| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Zelf nog niet aan toegekomen om het te lezen, maar plaats het vast
Ja klopt, ALL-WANG-88 StoreIs dit een winkel van Daisy Johnny?
Ah dankje. Zag Ivermectine dus deelde het. Had nu even geen tijd om het bericht goed te lezenWas voor het weekend al volledig debunkt was een verzonnen verhaal van een linkse dokter die al maanden niet in die bewuste ziekenhuizen gewerkt heeft.
Rachel Maddow, liberal media figures slammed for 'taking the bait' on false story about ivermectin overdoses
A number of mainstream media figures and outlets appeared to have been fooled by last week's false story that some Oklahoma hospitals were being overwhelmed with patients having overdosed on the drug ivermectin, a parasite fighting medication that can also be sold over the counter as a...www.foxnews.com
Zelf nog niet aan toegekomen om het te lezen, maar plaats het vast
Ze heeft toch geen tijd om het te lezen maar staan er inderdaad meer her en der verspreidEr staat een goeie debunk op zerohedge
Als je iets leert in deze info oorlog is het snel lezenZe heeft toch geen tijd om het te lezen maar staan er inderdaad meer her en der verspreid
Ja sommigen onder ons wel, je moet ook wel anders zit je de hele dag op een scherm te gluren en gebeurt er verder niets.Als je iets leert in deze info oorlog is het snel lezen
Top, is goed! Klopt het trouwens dat het forum een paar dagen terug offline was? Ik kon er niet op komen.Leuk een nieuwe speurneus!
We praten even verder in het andere topic, goed?
Premium shipping = EMS.Hi, heb vanmorgen besteld via de link achter de banner. Maar bedacht later dat ik misschien moest kiezen voor premium shipping. Ik heb dus standard gedaan. Had ik inderdaad premium moeten nemen. Zie het zo snel nergens terug. Dank alvast.
edit: zie nu hier op het forum wel opmerkingen over EMS staan. Is dat premium shipping? Als ik premium kies kan ik dan vervolgens EMS selecteren?
Kan. Maar ik wil hier graag wat over zeggen omdat het wellicht iets te krap door de bocht is.Even over de spike eiwitten, ik sprak gister een dame die sinds 5 jaar semi-vegetarier is, ze eet alleen nog vis uit de zee en plantaardige voeding, ik wees haar op het feit dat een vegetarisch dieet helemaal niet gezond is, wel kon ik een link leggen met het niet meer eten van dierlijkvoedsel, die waarschijnlijk gevaccineerd zijn met spike eiwitten vaccins.....
Interessant verhaal, want zo vertelde de dame mij dat ze de afgelopen 5 jaar geen griep meer heeft gehad.
Met die uitputtingsslag doel ik overigens niet op Ivermectine, maar bedoel ik het jarenlang volgen van een plant-based dieet. Middels Ivermectine krijg je juist o.a. deze VOORDELEN zonder de nadelen!Wat doet Ivermectine? Juist: dit middel stimuleert autofagie! Hetzelfde mechanisme waardoor een veganist na 1 maand denkt: “Dit is geweldig, ik heb me nog nooit zo goed en energiek gevoeld! Dit ga ik de rest van mijn leven doen”, niet wetende dat de uitputtingsslag nog gaat komen...