Het is dat ik je andere posts ken, Pieter, anders had ik je ook voor een trol gehouden.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34483925/
Klik op de link wel bijzonder
Lijkt mij dat dat juist niet moethttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34483925/
Mechanism analysis showed that ivermectin promoted both total and mitochondrial ROS production in a dose-dependent manner, which could be eliminated by administering N-acetyl-l-cysteine (NAC) in CRC cells. Following NAC treatment, the inhibition of cell growth induced by ivermectin was reversed.
Kan iemand dit uitleggen aub? Ik denk aan NAC als kuur na IVM gebruik, of begrijp ik het verkeerd?
ROS production = reactive oxygen species production = oxidatieve stress. Deze negatieve bijwerking van IVM zou worden tegengegaan d.m.v.. NAC. Althans, volgens deze studie.https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34483925/
Mechanism analysis showed that ivermectin promoted both total and mitochondrial ROS production in a dose-dependent manner, which could be eliminated by administering N-acetyl-l-cysteine (NAC) in CRC cells. Following NAC treatment, the inhibition of cell growth induced by ivermectin was reversed.
Kan iemand dit uitleggen aub? Ik denk aan NAC als kuur na IVM gebruik, of begrijp ik het verkeerd?
Dus je neemt IVM en quercetine tegelijk in? Ik heb dat ook gedaan toen ik grieperig was van de winter.Even voor de (serieuze) mensen die net als ik wat moeite hadden met Ivermectine vanwege bijkomende moeheidsklachten en hoofdpijn.
Ben een aantal maanden geleden begonnen met het extra bij slikken van Vitamine C, Quercetine en Zink (Vitamine D3 slik ik al jaren bij) en nu heb ik nergens geen last meer van.
Ik slik morgen al 11 weken zonder problemen elke dag 3 Ivermectine.
De enigste bijwerking die ik heb ervaren is dat ik alles heel helder zag
Nu merk ik dat niet meer, of ik ben er inmiddels al aan gewend dat kan ook nog.
Geen lichtflitsen gehad tot nu toe en alle floaters die ik had zijn er nog steeds.
Maar eindelijk kan ik het nu ook goed volhouden, dus misschien is het voor de anderen ook te proberen.
Ja, de Quercetine neem ik in de ochtend tijdens het ontbijt en de IVM net na het ontbijt.Dus je neemt IVM en quercetine tegelijk in? Ik heb dat ook gedaan toen ik grieperig was van de winter.
Hmm... Ik ga ook maar eens quercetine en IVM als combi slikken. Ik ben al een tijdje gestopt met NAC, ik heb soms ook het gevoel alsof het niet altijd lekker valt, maar weet niet hoe te omschrijven. Ik nam NAC altijd paar uur na het avondeten, mss is dat ook iets te laat of zo.Ja, de Quercetine neem ik in de ochtend tijdens het ontbijt en de IVM net na het ontbijt.
Vitamine C 's middags en 's avonds de Zink.
Het was voor mij even zoeken naar de juiste combi.
IVM met NAC samen werkte voor mij niet lekker, dus de NAC heb ik laten staan.
Nu gaat het perfect.
Dat had ik dus ook, de combinatie van NAC met IVM viel bij mij totaal niet lekker.Hmm... Ik ga ook maar eens quercetine en IVM als combi slikken. Ik ben al een tijdje gestopt met NAC, ik heb soms ook het gevoel alsof het niet altijd lekker valt, maar weet niet hoe te omschrijven. Ik nam NAC altijd paar uur na het avondeten, mss is dat ook iets te laat of zo.
En waarom de zink 's avonds?
Maar wat ik zag was zelfs meer dan ik had durven te hopen. Binnen een paar uur na inname van de eerste dosis was ze ineens weer bij! Ze kon uit zichzelf omhoog komen, de saturatiewaarde steeg naar 95 en haar koorts daalde. Één dag later zat ze rechtop aan haar bed, “even rechtzitten” en na haar tweede dosis stond ze op om haar haar te kammen en er een kruispeld in te doen! Vanaf die dosis was ze volledig terug.
Dank je Mike!!! Heb een potje besteld.. Eerder de hoofdprijs betaald via via voor ivm, maar nu er doorheen want er waren meerdere mensen in mijn omgeving die ik hierdoor door de scherpe randjes kon helpen. Via duckduckgo gaan zoeken en toen kwam ik op dit forum.