Ik weet niet zeker of ik de meest recente link van Roli al had geplastst. Beter 1 keer te veel dan helemaal niet.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraag me af wat er bij mij fout gaat. Krijg de meldingIk weet niet zeker of ik de meest recente link van Roli al had geplastst. Beter 1 keer te veel dan helemaal niet.
Mike
Snap ik, dank! Of we moeten een wakkere scheikundige in ons midden hebben ;-)Nee, en dat is ook niet aan te raden aangezien er dan een slapende hond wordt wakker gemaakt. Zo'n lab gaat hier naar alle waarschijnlijkheid melding van maken bij de autoriteiten en dan kan iederewn er hier verder naar fluiten. Het spul werkt en dat zal moeten voldoen.
Mike
He Mike,
Een tijdje geleden hoorde ik in een Dotcom podcast dat je IVM/ AVM icm andere middelen gebruikte en dit een veel betere werking had op je verkoudheid. Welke middelen waren dit en in welke hoeveelheid? Ik kan dit zo niet makkelijk terugvinden.
Warner
Desinfo66Kijk: D66-Kamerlid beweert dat hydroxychloroquine en ivermectine mensen 'zieker hebben gemaakt'
U hemelt hier dwarsliggers op die middelen hebben voorgeschreven die helemaal niet goed waren tegen corona, zei Kamerlid Paulusma.www.ninefornews.nl
er is wel getest door paar mesologen dacht ik, en die zagen allemaal uitstekende tabletten. Grote partijen getest.Snap ik, dank! Of we moeten een wakkere scheikundige in ons midden hebben ;-)
Dit is de 'human' versie?
Echt niet, want die laten we ook niet aan het woord, na 2,5 miljard x produceren zou je wellicht een beetje vertrouwen kunnen hebbenSnap ik, dank! Of we moeten een wakkere scheikundige in ons midden hebben ;-)
Vandaag dezelfde ervaring (Firefox, Brave, Tor Browser). De nieuwe link bij Roli aangevraagd blijkt dezelfde link die verschijnt n.a.v. Mike's meest recente: https://a.aliexpress.com/_v7kca7.Vraag me af wat er bij mij fout gaat. Krijg de melding "Sorry, the page you requested can not be found" Iemand enig idee??? Heb uiteindelijk maar bij een andere leverancier op AE besteld, hopend dat hij hetzelfde levert. Kreeg daar wel normaal toegang.