Ja. Paardenontwormer!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Artsen weten zeker wel dat wanneer zij biopten nemen dat de cellen gaan zweven. Dit is bevestigd door een oncoloog VUMC na een afrondend gesprek na overlijden. Men weet dus waar men mee bezig is maar t is naar mijn idee allemaal protocollair en dan is het dus toegestaan.... en ik zie nu later t bericht van Mike aan jou.. anders had ik niet gereageerd.toevoeging: artsen gebruiken bestraling of chemotherapie of wegsnijden van de tumor waardoor je dus een explosie van ontstekingen krijgt en het verhoogt de toxiciteit en het verzwakt je lichaam.
Dat artsen je dit van te voren niet vertellen is natuurlijk misdadig. Weten zij dit niet? Zijn ze onderdeel van de WHO?
Willen ze er gewoon geen aandacht aan besteden, aan de OORZAKEN, ipv symptoombestrijding? En/of hebben ze er simpelweg niet voor geleerd.
en ook wegsnijden van iets? Weten zij ook wat dit teweeg brengt?Artsen weten zeker wel dat wanneer zij biopten nemen dat de cellen gaan zweven. Dit is bevestigd door een oncoloog VUMC na een afrondend gesprek na overlijden. Men weet dus waar men mee bezig is maar t is naar mijn idee allemaal protocollair en dan is het dus toegestaan.... en ik zie nu later t bericht van Mike aan jou.. anders had ik niet gereageerd.
Rechtsboven staat helaas dat dit artikel niet meer beschikbaar is en ik zie geen bestelmogelijkheid - geen bestelknop.
Mike
Gisteren mijn 5 potten binnen gekregen, 13 dagen eerder dan beloofd.
Mike
Ik zou eerst maar eens HEEL DRINGEND op dieet gaanIn mijn geval waar de laatste meting aangaf dat er candida en ontstekingswaardes zijn aangetoond lijkt het me het beste toch ook maar Ivermectine te gaan nemen.
Mijn stoelgang is in 15 jaar wisselend goed en slecht en darmen werken mee ja of nee.
Het lastige is wat kan ik dan het beste weglaten tijdelijk om goed te voelen wat de ivermectine doet ja of nee.
Minimaal 1 week innemen?
0,2mg p kg = 120 mg.
Wat kan me gebeuren denk ik dan?