JulianB
Well-known member
Dapper zo'n traject dat je vader volgt...Maw dit zou iets goed zijn om te supplementeren igv inname van IVM/AVM en fenbendazole ivm uitgezaaide prostaatkanker ?
Mijn vader zit na een opbouw en afbouwfase zoals ik het noem van
1 dag 1IVM of AVM en 5 weken 5x fenben 222mg
2 dagen 2 4 weken 4x
3 dagen 3 3 weken 3x
4 dagen 4 2 weken 2x
5 dagen 5 ca 3 maanden dus
6 dagen 6
7 dagen 7
8 dagen 8
9 dagen 9
8 dagen 8
7 dagen 7
6 dagen 6
5 dagen 5
4 dagen 4
3 dagen 3
2 dagen 2
ca 2 maanden
nu al geruime tijd op 2x 2IVM en 1x 222mg fenben (zijn in totaal al zo een 5/6 maanden bezig)
en gaan nu weer eens die opbouw en afbouw doen.
Naast dit zink/vit D/magnesium/CBD en H202 (3x25dr (12%)) en sole en citroenwater
Lever/bloed en prostaatsupp van Real Roots
Er dient ook gezegd te worden dat ie dus wel de hormoonkuur en cortisonen van het ziekenhuis inneemt sinds dec2023. Het ''minste'' van de 3 opties (of hormoon of radio of chemo). Zij stelden chemo voor wegens de geheel uitgezaaide toestand.
Ik kan alleen voor mezelf spreken dat extra enzymen innemen zorgt dat het lichaam merkbaar minder energie hoeft te besteden aan de vertering.
In de bodybuilding / krachttraining scene wordt dit ook veel toegepast. Zo is er meer energie voor spieropbouw. En natuurlijk worden de eiwitten opgeknipt om elders als bouwsteen te dienen. Maar uiteraard gaat de energie naar hetgeen het meest kritiek is op dat moment in het lichaam.
Wat ik in eerste instantie bedoelde is denk ik niet het geval, de extra ingenomen enzymen (zoals ook wel eens op het forum besproken door voeding zoals o.a. ananas) komen niet voorbij het darmstelsel.