Fries Foar Frijhiid
Well-known member
ANGSTVERSLAVING - DE JENSEN SHOW #437
jensen.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Erg grappig, aflevering met bange vrouwen en bange huilende jongetjes
En 911 en jfkErg grappig, aflevering met bange vrouwen en bange huilende jongetjes
De helft van de mensen zijn sowieso dommer dan gemiddeld...Antwoord: Propaganda, ongelovigheid in iets hogers dan de mensheid, manipulatie.
Ik denk een combinatie van die 2.Het gaat niet om je intelligentiegraad maar om de kracht van je karakter.
Mike
Ik ken hele hoog opgeleide mensen die het niet zien, maar ook die het wel zien.
En met minder opleiding die exact zien wat er gebeurt.
Ja, maar ik twijfel bij het woord karakter. Dat vind ik niet helemaal passen.Waarmee je mijn punt bevestigt dat het niet om intelligentie gaat maar om karakter.
Mike
Karakter kan ook veranderen over time. Dit komt dan door de aangeleerde kennis en inzichten. zo is de cirkel rond .Ja, maar ik twijfel bij het woord karakter. Dat vind ik niet helemaal passen.
Misschien is inzicht of verstand passender. Karakter is zo aangeboren terwijl inzicht later verkregen kan worden
Klopt vrouwen hebben niet hoor niets dagelijks een karakter verandering.... Mannen zitten dan net wat beter in elkaar die blijven redelijk stabielKarakter kan ook veranderen over time. Dit komt dan door de aangeleerde kennis en inzichten. zo is de cirkel rond .
Karakter wordt ook zwaar beïnvloed door je hormonale balans.
Ijzersterke aflevering!!!
Je hebt je vrijmibo al gehad typ ff verslagje geen tijd om te kijken, ook niet om re lezen maar ok dan heb ik in iedergeval jou bezig gehoudenIjzersterke aflevering!!!
Te lui om te tikken, sorryJe hebt je vrijmibo al gehad typ ff verslagje geen tijd om te kijken, ook niet om re lezen maar ok dan heb ik in iedergeval jou bezig gehouden