Jensen

Jensen als motivator voor Thiery Baudet ?

Vandaag was het even gewoon genieten met de hoofdletter “G’ bij Jensen die gewoon voor de vuist weg even vrijelijk kon praten met Thiery Baudet.

Oeps, dacht ik even, dat optimisme van Jensen zou Thiery ook wel kunnen gebruiken, maar daarover nadenkend, …

Hoe kan je positiviteit vasthouden als je heel de dag, iedere dag tussen een voor jou in en in negatieve energie moet functioneren?
Wij, … als je dit eenmaal bewust bent, kun je een negatieve cultuur vermijden, negatieve mensen zeggen dat je ze niet meer wil zien, dat geeft een enorme positieve energie., nu ik erover nadenk, …

Politieke leider zoekt kiezers die deze -NEGATIEVE- linkse politici wegstemmen met een dermate grote verpletterende meerderheid dat ze met de staart tussen de benen de politiek verlaten zodat ik ze nooit meer tegen ga komen in deze zaal.

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/27/jensen-als-motivator-voor-thiery-baudet/

Even aan het stoeien geweest om een afbeelding te uploaden maar het lukt (niet) meer

/photo/1

PS. afgelopen jaar was in het begin HoeZitHetNuEcht waar de meeste bezoekers vandaan kwamen op mijn site, nu alternatiefnieuws.com en op de goede tweede plaats het fact(s)forum chapeau !!

Waanzinnig goed interview met Dries van Langenhoven was dat! Hier #77, een interview met een echte klimaatexpert, Marcel Crok:

Mike

GEWELDIG interview met Marcel Crok was dat. Ik wilde maar dat iedereen het zou zien.

Interessant vond ik ook wat hij zei over kernenergie : er is gewoon goedkope, relatief schone energie beschikbaar in de vorm van kernenergie. Maar dat is dus precies wat de elites niet willen, dat het gepeupel over goedkope en onuitputtelijke energiebronnen kan beschikken. Exact dit heb ik jaren geleden al geopperd in de discussie over nucleaire energie hier op het forum.

De afbraak van huidige beschikbare energie opwekking (kolen- en gascentrales) is best beangstigend als je er over nadenkt. De hele samenleving draait op elektriciteit, voor alles. Als elektriciteit wegvalt, is er niets meer. Gas ? dat wordt met elektrische pompen uit de grond gehaald en via compressorstations thuis bezorgd. Benzine, diesel ? Zelfde verhaal: elektrisch uit de grond gehaald en alle raffinaderijen draaien op elektra. De benzinepomp doet het echt niet meer als de stroom uitvalt. Je autootje kun je dan ook wel vergeten als de tank leeg is. Misschien denk je dat je het met een generatortje thuis wel een poosje kunt uitzingen maar als de tank leeg raakt kun je ‘m ook niet meer vullen.
Wat dacht je van Water ? Een eerste levensbehoefte. Ook water wordt -je raadt het al- elektrisch verpompt. Voedsel, hoe denk je dat daar nog aan te komen is wanneer de raffinaderijen stil vallen en er geen brandstof beschikbaar is?

Samengevat is er helemaal NIETS meer van onze eerste levensbehoeften en nutsvoorzieningen dat niet via elektriciteit wordt geleverd of geproduceerd. Hoe gemakkelijk zijn we dus te manipuleren door iemand die de volledige beschikking heeft over het elektriciteitsnet…?
Maak het schaars en je hebt de hele bevolking te pakken. Ik ben er van overtuigd dat dat de agenda is die op de achtergrond de hele klimaathoax stuurt.

Goede post, bastiaan, dank voor deze uiteenzetting. Je hebt helemaal gelijk en het mag duidelijk zijn dat ik je enkele jaren terug onterecht heb tegengesproken over het onderwerp van kernenergie. Dat is dan hierbij rechtgezet.

Marcel Crok is een verademing in een medialandschap van leugenachtige stenografen die de denkbeelden van het establishment kritiekloos en eindeloos blijven herkauwen. Toch heeft Crok nog wel een weg te gaan als het gaat om minder naief zijn. Maar gelukkig stuurt Jensen hem hier en daar bij!

Mike

Waar is die Jensen mee bezig? Eerst heeft hij een interview met de extreemrechtse Baudet en Van Langenhove en nu weer met iemand die ontkent dat de mens de klimaatverandering veroorzaakt.

Man man man.

Hij had beter het Zweedse klimaatmeisje kunnen uitnodigen in zijn programma. Zij doet ten minste iets om het klimaat te redden.

??

Ja, ik weet het, Hij is helemaal van het padje af. We weten toch allemaal dat extreem rechts de werkelijke dreiging is voor 'onze democratie' en dat er een 'klimaatnoodtoestand' is?

Mike

Ofwel hij is geen Q-volger en negeert het daarom, of hij is dat wel maar kiest ervoor om om taktische redenen dit nu niet onder de aandacht te brengen van zijn oubliek. Bedenk dat hij nog steeds een kijkerspubliek aan het opbouwen is.

Mike

Ik denk dat Jensen helemaal fout zit met zijn analyse over Harry en Meghan. Lees hier mijn Twitter-draadje over de opmerkelijke keuze van die twee om zich los te weken van het Britse koningshuis.

Mike

Ik heb het in een app naar sommige mensen als volgt ook nog even uiteengezet in het NL:

Volgens mij zitten we een mooi stukje theater te bekijken. Prince Harry trouwt een Amerikaanse en breekt hiermee met de traditie van het Britse koningshuis. Hun trouwceremonie wijkt eveneens af. De laatste maanden klaagt Meghan over de Britse roddelpers, terwijl je zou verwachten dat ze helemaal zou op gaan in haar prinsessenrol. En nu breken ze helemaal met het koningshuis om te gaan wonen in... het land van Trump!

Is Harry benaderd door Trump en de white hats en is dit een veilige uitweg voor hem uit de satanische pedoclub die de Britse monarchie is? Nog interessanter: Harry is op de hoogte van wat er met zijn moeder is gebeurd. We gaan horen wat het werkelijke verhaal is achter de moord op Diana en specifiek de rol van Charles hierin, alles komt uit!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan