Ik vraag hier in mijn voorstel topic maar even wat. Ik loop namelijk een beetje vast. Er zijn namelijk een paar dingen die hardnekkig aanwezig blijven. Ik blijf hoofdpijn (
https://www.fatsforum.nl/topic/hoofdpijn/page/2#post-45149) houden. Mike heeft me al aangeraden om mij bijnieren te ondersteunen, maar mijn schildklier kan ook wel wat aandacht gebruiken (
https://www.fatsforum.nl/topic/langzaam) (hierin merkt ik wel iets vooruitgang nu ik hier meer op let ik had het laatst toen het zo koud was helemaal niet koud meer en ik heb het ’s ochtends als ik op sta ook lekker warm), ik heb nog steeds een beetje buikpijn al is dat wel minder geworden. Ook heb ik zo nu en dan een opgezette buik.
Mijn ontlasting is wisselend meestal normaal, maar ook dunner of keutels, maar dan is de tweede helft dunner. Ik heb allerlei kleuren gehad maar nu is het meestal normaal of gelig. Ik heb een aantal leverreinigingen gedaan maar de een na laatste keer kwam er niet zo veel meer uit. Omdat de appelazijn drinken van te voren er toen een beetje bij in geschoten was zou het ook daaraan kunnen liggen, maar voor de laatste keer heb ik wel weer regelmatig appelazijn gedronken en toen kwam er niks meer uit. Je zou denken dat mijn lever nu dus schoon is maar soms komen er zonder speciale leverreiniging nog wel steentjes naar buiten.
Ik voel tegenwoordig dat mijn alvleesklier het een beetje moeilijk heeft. Ik merk alleen niet zoveel van twee theelepels natrium bicarbonaat in een glas water en een half uur later twee glazen melkkefir. De eerst keer een theelepel in een glas met een half uur daarna kefir leverde wel groene ontlasting op.
Verder voel ik me vaak een beetje neerslachtig zonder reden, ik ben namelijk op dezelfde momenten wel ook vrolijk maar er mist iets. Als ik een tijdje fasterEFT heb gedaan is dat gevoel weg. Ook al had ik niet echt een duidelijk onderwerp wat nodig is om het goed te laten werken. Ik heb het idee dat dit komt door het kloppen zelf, ik merk ook niet dat er op dit gebied iets opgeruimd wordt dan, op andere punten wel heel veel. Toen ik aan iemand uitlegde wat EFT inhoud vond ze dat kloppen ook wel een fijn gevoel hebben terwijl ze opdat moment geen onderwerp had.
Kortom ik merk al een hele tijd niet zoveel vooruitgang meer. En ik zoek dus iets om alles op gang te helpen.