ik zie verschillende keren staan Thyrox staan, spreken jullie over Euthyrox? Ik heb allerlei klachten:een traag werkende schildklier tot diabeet (nog geen medicijn gebruik)mijn gemiddelde zit op 4.5. Ik schommel behoorlijk van 2.9 tot 15.1. Een slaap waarvan ik v.d 5 fases de laatste 2 de herstel-,uitrustfases aanraak maar niet inga en daardoor niet herstel en uitrust. De meeste last heb ik v.d invaliderende vermoeidheid die lijkt meer mentaal te zijn, fysiek kan ik een behoorlijke inspanning leveren niet de hele dag: bv ik kan niet werken en thuis komen boodschappen doen, eten maken, eten, avond activiteit, na het eten val ik in slaap. Het lijkt logisch ivm die schommelende glucose spiegel. Ik ben niet zo weg van medicijn gebruik en denk dat mijn lichaam het zelf wel aankan alleen moet ik de juiste ingrediënten aanleveren. Ik gebruik rauwe of volle melk, biologische kaas, keltisch zout, gebruik geen aardappels meer, enkele keer basmati rijst, zoveel als mogelijk biologische groenten en fruit (de zure vruchten), snack misschien 1x p/m, snoepen niet, avond 1x glas droge witte wijn vaak ook niet! De hele dag lege maag gevoel, een enorme trek naar alles wat maar gebakken is! Ik geef er niet aan toe. Euthyrox ben ik zelf gaan afbouwen nu op 50mgr de laatste waarde in april was 11.8 (zegt mij niet zoveel en volgens arts mag die nog wat omhoog) was toen nog maar net met een halve gestart. Allen tips zijn welkom en als iemand een lijst weten waar de voedingswaarde van verschillende groenten opstaan (ik moet hier zelf nog naar zoeken maar wie weet heeft iemand een goed tip)? Vriendelijke groet