Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dezelfde vraag als Madre heb ik ook. Ivermecctine en Fenbendazol zijn al in huis maar wie kan je hier in begeleiden?
Ik ben gewezen op https://artsencollectief.nl/ maar is dit een goede plek?
Mensen met ervaring in het gebruik?
Dosering staat wel netjes op de verpakking maar wanneer kan/zou je weer herhalen / met welke medicijnen kan het samen of moet je ff laten staan?
Handige website met interacties tussen ivm en andere medicijnen.met welke medicijnen kan het samen of moet je ff laten staan?
Doel je op andere manieren hoe je het kunt zien zoals bv Germaanse Geneeskunde etc?Voor mij is diagnose kanker op zich een vaag gebied. Wat is het en wat niet denk ik dan. (Goed topic om kennis te delen)
Wat is kanker volgens jullie nu werkelijk?
Jeetje Romagi wat naar! Gelukkig heb je inmiddels de kennis in huis om dit aan te pakken. Veel wijsheid en sterkte toegewenst!ik lig yhuis en volgens CT scan heb ik uitgezaaide leverkanker
Inderdaad, maar ik vermoed dat dat ook al wel automatisch gedaan zal worden.Oei Romagi, dat is niet best. Mjjn advies: vraag een biopsie aan. Een CT-scan hoeft geen juiste diagnose te geven, aangezien men alleen maar donkere verkkeuringen kan waarnemen. Als na een biopt de diagnose ongewijzigd blijft dan kan je er niet meer omheen. Het forum staat hier vol van protocollen, waaronder het inzetten van antiparasitaire middelen.
Mike
Weet je wel zeker, Mike, dat ze dit moet doen? Ik refereer ook even aan post 5783.Oei Romagi, dat is niet best. Mjjn advies: vraag een biopsie aan. Een CT-scan hoeft geen juiste diagnose te geven, aangezien men alleen maar donkere verkkeuringen kan waarnemen. Als na een biopt de diagnose ongewijzigd blijft dan kan je er niet meer omheen. Het forum staat hier vol van protocollen, waaronder het inzetten van antiparasitaire middelen.
Mike