Kanker behandeling

Madre

Member
Is er in Nederland en arts of therapeut of iemand anders die je kan begeleiden bij kankerbehandeling met Ivermectine en Fenbendazol enz.
Mijn vriendin haar neef heeft uitbehandelde kanker.
En zou dit kanker protocol wel willen volgen.

Dezelfde vraag als Madre heb ik ook. Ivermecctine en Fenbendazol zijn al in huis maar wie kan je hier in begeleiden?
Ik ben gewezen op https://artsencollectief.nl/ maar is dit een goede plek?
Mensen met ervaring in het gebruik?
Dosering staat wel netjes op de verpakking maar wanneer kan/zou je weer herhalen / met welke medicijnen kan het samen of moet je ff laten staan?

Dezelfde vraag als Madre heb ik ook. Ivermecctine en Fenbendazol zijn al in huis maar wie kan je hier in begeleiden?
Ik ben gewezen op https://artsencollectief.nl/ maar is dit een goede plek?
Mensen met ervaring in het gebruik?
Dosering staat wel netjes op de verpakking maar wanneer kan/zou je weer herhalen / met welke medicijnen kan het samen of moet je ff laten staan?

Geen enkele zal dat doen, en hier kan/mag dat ook niemand doen.
Er is hier al wel heel wat gepost, voldoende om zelf mee aan de gang te gaan.
Kijk ook in het topic kanker/ivermectine, daar staat bv wat mijn vader doet.

Voor mij is diagnose kanker op zich een vaag gebied. Wat is het en wat niet denk ik dan. (Goed topic om kennis te delen)

Daar kan de kijk van de Germaanse geneeskunde ook onder vallen..de benadering.
Kijk naar de c 'pandemie' hoe mensen in het ziekenhuis werden behandeld..de diagnose. Weten artsen wel eens wat ze behandelen maar ook huisartsen vanuit protocollen en de misdiagnoses.

Hoe meer ik over nadenk hoe waziger ziekte wordt.

Zat ik toch goed met mijn inschatting. Dan is dit idd een prima topic om daar met elkaar over van gedachten te wisselen. Ik gooi hem in de groep. Wat is kanker volgens jullie nu werkelijk?

Mike