Kanker behandeling

Madre

Member
Is er in Nederland en arts of therapeut of iemand anders die je kan begeleiden bij kankerbehandeling met Ivermectine en Fenbendazol enz.
Mijn vriendin haar neef heeft uitbehandelde kanker.
En zou dit kanker protocol wel willen volgen.

Dezelfde vraag als Madre heb ik ook. Ivermecctine en Fenbendazol zijn al in huis maar wie kan je hier in begeleiden?
Ik ben gewezen op https://artsencollectief.nl/ maar is dit een goede plek?
Mensen met ervaring in het gebruik?
Dosering staat wel netjes op de verpakking maar wanneer kan/zou je weer herhalen / met welke medicijnen kan het samen of moet je ff laten staan?

Dezelfde vraag als Madre heb ik ook. Ivermecctine en Fenbendazol zijn al in huis maar wie kan je hier in begeleiden?
Ik ben gewezen op https://artsencollectief.nl/ maar is dit een goede plek?
Mensen met ervaring in het gebruik?
Dosering staat wel netjes op de verpakking maar wanneer kan/zou je weer herhalen / met welke medicijnen kan het samen of moet je ff laten staan?

Geen enkele zal dat doen, en hier kan/mag dat ook niemand doen.
Er is hier al wel heel wat gepost, voldoende om zelf mee aan de gang te gaan.
Kijk ook in het topic kanker/ivermectine, daar staat bv wat mijn vader doet.

Voor mij is diagnose kanker op zich een vaag gebied. Wat is het en wat niet denk ik dan. (Goed topic om kennis te delen)

Daar kan de kijk van de Germaanse geneeskunde ook onder vallen..de benadering.
Kijk naar de c 'pandemie' hoe mensen in het ziekenhuis werden behandeld..de diagnose. Weten artsen wel eens wat ze behandelen maar ook huisartsen vanuit protocollen en de misdiagnoses.

Hoe meer ik over nadenk hoe waziger ziekte wordt.

Zat ik toch goed met mijn inschatting. Dan is dit idd een prima topic om daar met elkaar over van gedachten te wisselen. Ik gooi hem in de groep. Wat is kanker volgens jullie nu werkelijk?

Mike

Iets wat zoals alle ziektes wordt veroorzaakt door deficiëntie of toxificatie of beiden, en volgens Hamer zelfs door trauma’s, maar hij ziet het dan ook niet als ziekte maar als natuurlijke reacties vh lichaam.

Mijn visie:

Kanker is een 'reboot' op celniveau. Het lichaam 'start zichzelf opnieuw op'. Kankercellen zijn embryonale cellen die zichzelf razendsnel delen.

Waarom en vooral wanneer zou het lichaam hiervoor kiezen? Uitsluitend als oude cellen niet meer levensvatbaar zijn. Welke omstandigheid maakt deze crisis mogelijk? Verregaande mitochondriale vergifting en verstoring op DNA-niveau a.g.v. toxische uitwendige en inwendige factoren.

Er is echter meer aan de hand met kanker. Een van de redenen waarom hypertherme werkt tegen kanker is omdat het een 'koude ziekte' is. Dit houdt in dat het een implosieve en koude yin-energie is en dus vrouwelijk, die tegengegaan wordt door explosieve en warme yang-energie (mannelijk).

Kanker komt voort uit een overmatige vrouwelijke energie. Een overschot aan oestrogeen levert naast tumoren ook vleesbomen, cysten en andere ongeremde weefselgroei op. Bij mannen gaat het om een tekort aan testosteron en dus te weinig yang.

Er bestaat zoiets als een 'kankerpersoonlijkheid'. Dat is iemand die zichzelf te weinig uitspreekt of te veel wegcijfert, iemand die te meegaand en volgzaam is en onvoldoende in staat is om zijn/haar eigen grenzen aan te geven. Kortom, een binnenvetter. Opnieuw zie je die naar binnen trekkende, vrouwelijke energie.

Hoe dit te behandelen? Op fysiek niveau d.m.v. een ketogeen voedingspatroon en anti-parasitaire middelen, gekoppekd aan diverse ontgiftingsprotocollen. Op energetisch niveau gaat het over een positieve mindset gekoppeld aan assertiviteit en daadkracht en leren loslaten van onverwerkte emoties en trauma's.

Ik zal vast e.e.a over het hoofd zien, dus vul gerust aan.

Mike

Een overlevings of herstel reactie op een verstoring op cel niveau. (DNA) ..door jarenlange stress, vergiftiging en wellicht verzwakt DNA(?) doorgegeven door de vorige generatie. Maar ook.. sinds de C vax extreme voorvallen. Doet me denken aan een paniekaanval v h lijf en het zelfherstellend vermogen kwijt geraakt is.

Oei Romagi, dat is niet best. Mjjn advies: vraag een biopsie aan. Een CT-scan hoeft geen juiste diagnose te geven, aangezien men alleen maar donkere verkkeuringen kan waarnemen. Als na een biopt de diagnose ongewijzigd blijft dan kan je er niet meer omheen. Het forum staat hier vol van protocollen, waaronder het inzetten van antiparasitaire middelen.

Mike

Oei Romagi, dat is niet best. Mjjn advies: vraag een biopsie aan. Een CT-scan hoeft geen juiste diagnose te geven, aangezien men alleen maar donkere verkkeuringen kan waarnemen. Als na een biopt de diagnose ongewijzigd blijft dan kan je er niet meer omheen. Het forum staat hier vol van protocollen, waaronder het inzetten van antiparasitaire middelen.

Mike
Inderdaad, maar ik vermoed dat dat ook al wel automatisch gedaan zal worden.

Mike
Weet je wel zeker, Mike, dat ze dit moet doen? Ik refereer ook even aan post 5783.

Artsen weten zeker wel dat wanneer zij biopten nemen dat de cellen gaan zweven. Dit is bevestigd door een oncoloog VUMC na een afrondend gesprek na overlijden. Men weet dus waar men mee bezig is maar t is naar mijn idee allemaal protocollair en dan is het dus toegestaan....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan