Kanker behandeling

maar meer gezwelllen/tumoren/poliepen wat ontstaat door een biopsie als ik bovenstaande post mag geloven wil je toch niet? Ik zou zelf niet zo snel een biopt laten nemen met de kennis van vandaag.

Wel, na al je posts ben ik van mening dat je opinie niet al te veel in de pap zal brokken.

ik lig yhuis en volgens CT scan heb ik uitgezaaide leverkanker

Of we gaan allemaal meehuilen met de wolven, of er komt eens een andere reactie. Bij deze.

Ten eerste: waarom gaat iemand naar de 'reguliere zorg' die zo overduidelijk diegene al verpest heeft? De uitkomst en de 'behandeling' [lees: mishandeling"] is dan van tevoren al bekend. Ga die molen in en de draaideur zal blijven draaien. Daar kom je niet gezond en zo mogelijk niet eens levend uit. Die weg is een route naar de dood. [Yep, op ervaringen gebaseerd dus hold your horses voordat je reageert op wat ik schrijf]

De germaanse geneeskunde is duidelijk over leverkanker: https://www.germaansegeneeskunde.nl/lever-en-galblaas/
AANRADER om te lezen!!!!

Verder is [vlgns germ. geneeskunde] voor genezing [in het algemeen] B12 en jodium nodig. Jodium weigerde Romagi steeds [zou niets doen], B12 krijgt ze niet proper binnen daar ze niet [genoeg] dierlijk eet. Ik vermoed dat Romagi helemaal niet genoeg eet, wat ook niet kan als je amper of niet dierlijk voedsel neemt.

Alsmaar bezig met afvoeren [van ontlasting] maar nu blijkt duidelijk te weinig met aanvoer van energie en voedingsstoffen.

Kortom, zoals gewoonlijk 'vindt' de 'zorg' weer eens wat en vanaf daar gaan er nog meer Hamerse Haarden en biologische conflicten in werking. Tja, wie zoekt zal vinden. Al deze 'diagnoses' zullen niet helpen, maar juist een heling tegenwerken.

Leverkanker wordt 'bij toeval' gevonden:
Als de vereiste microben niet beschikbaar zijn bij het oplossen van het conflict, omdat ze zijn vernietigd door overmatig gebruik van antibiotica, kunnen de knobbeltjes in de lever niet worden afgebroken en daarom blijven ze bestaan. Uiteindelijk worden ze ingekapseld met bindweefsel. Dergelijke “tumoren” worden vaak per ongeluk ontdekt tijdens een routineonderzoek of controleonderzoek. Vandaar dat het overmatige gebruik van antibiotica van vandaag aanzienlijk bijdraagt aan het toenemende aantal tumoren dat wordt gedetecteerd tijdens medische onderzoeken.

Veel sterkte en wijsheid gewenst Romagi. Ik raad je aan weg te lopen bij de reguliere zorg, je wrokken te begraven, jezelf goed te voeden en stress te vermijden. Bij dat laatste kan CBD je enorm goed helpen [https://website.suvernuver.org/]

Of we gaan allemaal meehuilen met de wolven, of er komt eens een andere reactie. Bij deze.

Ten eerste: waarom gaat iemand naar de 'reguliere zorg' die zo overduidelijk diegene al verpest heeft? De uitkomst en de 'behandeling' [lees: mishandeling"] is dan van tevoren al bekend. Ga die molen in en de draaideur zal blijven draaien. Daar kom je niet gezond en zo mogelijk niet eens levend uit. Die weg is een route naar de dood. [Yep, op ervaringen gebaseerd dus hold your horses voordat je reageert op wat ik schrijf]

De germaanse geneeskunde is duidelijk over leverkanker: https://www.germaansegeneeskunde.nl/lever-en-galblaas/
AANRADER om te lezen!!!!

Verder is [vlgns germ. geneeskunde] voor genezing [in het algemeen] B12 en jodium nodig. Jodium weigerde Romagi steeds [zou niets doen], B12 krijgt ze niet proper binnen daar ze niet [genoeg] dierlijk eet. Ik vermoed dat Romagi helemaal niet genoeg eet, wat ook niet kan als je amper of niet dierlijk voedsel neemt.

Alsmaar bezig met afvoeren [van ontlasting] maar nu blijkt duidelijk te weinig met aanvoer van energie en voedingsstoffen.

Kortom, zoals gewoonlijk 'vindt' de 'zorg' weer eens wat en vanaf daar gaan er nog meer Hamerse Haarden en biologische conflicten in werking. Tja, wie zoekt zal vinden. Al deze 'diagnoses' zullen niet helpen, maar juist een heling tegenwerken.

Leverkanker wordt 'bij toeval' gevonden:

Veel sterkte en wijsheid gewenst Romagi. Ik raad je aan weg te lopen bij de reguliere zorg, je wrokken te begraven, jezelf goed te voeden en stress te vermijden. Bij dat laatste kan CBD je enorm goed helpen [https://website.suvernuver.org/]
Daniel Derduwen heeft ook een stuk geschreven over kanker. Het feit alleen al dat ze je heel bang maken, in plaats van je gerust stellen, is al heel heel slecht voor het lichaam. https://danielderweduwen.be/uitzaaiing-kanker/

Bij Romagi hebben ze eerder een poliep verwijderd, dat zorgt ook ervoor dat er op andere plaatsen dingen ontstaan (net zoals met een biopsie)- ervaringsverhaal. De reguliere geneeskunde geneest niets.
Inderdaad, eens in de molen...

Weglopen bij de reguliere zorg lijkt mij inderdaad een goed idee.

Ik heb Romagi aangeraden om naar een reguliere arts te gaan voor een diagnose omdat onze kennis hier duidelijk tekortschoot. Of ze zich vervolgens ook regulier laat behandelen is niet aan ons, ieder bewandelt zijn/haar eigen pad.

Mike

Ik heb Romagi aangeraden om naar een reguliere arts te gaan voor een diagnose omdat onze kennis hier duidelijk tekortschoot. Of ze zich vervolgens ook regulier laat behandelen is niet aan ons, ieder bewandelt zijn/haar eigen pad.

Mike

Inderdaad, in sommige gevallen, zoals een diagnose, of in geval van een breuk, kan je wel even langsgaan. Wat je daarna doet is je eigen probleem.

Inderdaad, in sommige gevallen, zoals een diagnose, of in geval van een breuk, kan je wel even langsgaan. Wat je daarna doet is je eigen probleem.
Eens dat je je eigen pad kan volgen. Uiteraard, dat is onze vrije wil. Echter is het zaak om te beseffen dat die 'diagnoses' onjuist zijn zoals de zorg deze presenteert en dat er ook diverse malen 'ziekten' hernoemd worden..
Maar bij het horen van die 'diagnoses' ontstaan er nieuwe conflicten en Hamerse haarden waardoor herstel wordt benadeeld / tegengewerkt.

Mijns inziens moet je dus niet aan de reguliere zorg gaan vragen wat je zou mankeren. Ben je niet lekker? Goed zo, waarschijnlijk ben je aan het genezen van een conflict. In de conflictactieve fase is veelal juist niet te merken. Het is de genezing die we voelen.
Probeer te ontdekken in de index op germaansegeneeskunde.nl met wat voor biologisch conflict je zit en bedenk hoe je eraan kunt werken.
Verder is het zaak je goed, gezond te voeden en ervoor te zorgen dat alle voedingsstoffen op orde zijn, met name vitamine B12 en jodium. Jodium is niet zo moeilijk, want men moet gewoon weer eens vis gaan eten.

PS: voor een breuk o.i.d. is de reguliere zorg nog wel redelijk, alhoewel ze ook hebben laten blijken daar alles altijd weer te verkl@ten. Maar ja, een breuk kan je niet even oplossen met voeding in zoverre ik weet ;)

Eens dat je je eigen pad kan volgen. Uiteraard, dat is onze vrije wil. Echter is het zaak om te beseffen dat die 'diagnoses' onjuist zijn zoals de zorg deze presenteert en dat er ook diverse malen 'ziekten' hernoemd worden..
Maar bij het horen van die 'diagnoses' ontstaan er nieuwe conflicten en Hamerse haarden waardoor herstel wordt benadeeld / tegengewerkt.

Mijns inziens moet je dus niet aan de reguliere zorg gaan vragen wat je zou mankeren. Ben je niet lekker? Goed zo, waarschijnlijk ben je aan het genezen van een conflict. In de conflictactieve fase is veelal juist niet te merken. Het is de genezing die we voelen.
Probeer te ontdekken in de index op germaansegeneeskunde.nl met wat voor biologisch conflict je zit en bedenk hoe je eraan kunt werken.
Verder is het zaak je goed, gezond te voeden en ervoor te zorgen dat alle voedingsstoffen op orde zijn, met name vitamine B12 en jodium. Jodium is niet zo moeilijk, want men moet gewoon weer eens vis gaan eten.

PS: voor een breuk o.i.d. is de reguliere zorg nog wel redelijk, alhoewel ze ook hebben laten blijken daar alles altijd weer te verkl@ten. Maar ja, een breuk kan je niet even oplossen met voeding in zoverre ik weet ;)

Maar wat lees ik op de site van germaanse geneeskunde.nl ??

In de praktische toepassing van GNM is een CT-scan het ultieme diagnostische hulpmiddel.
Lijkt me toch regulier ?

Maar wat lees ik op de site van germaanse geneeskunde.nl ??

In de praktische toepassing van GNM is een CT-scan het ultieme diagnostische hulpmiddel.
Lijkt me toch regulier ?
CT scan van de hersenen om zo de Hamerse Haarden te traceren en te lezen en dat is iets wat ze niet in de reguliere zorg doen om te diagnosticeren of jij ergens iets 'mankeert'.

CT scan van de hersenen om zo de Hamerse Haarden te traceren en te lezen en dat is iets wat ze niet in de reguliere zorg doen om te diagnosticeren of jij ergens iets mankeert.

Een CT-scan maken duurt iets langer dan een röntgenfoto maken. Ook wordt meer röntgenstraling gebruikt dan bij een röntgenfoto.

Ik zelf ben geen fan van CT-scans. En van je hoofd al helemaal niet, maargoed, dat is mijn mening.

Dus als ik mensen aanraad een reguliere diagnose te laten uitvoeren dan verklaar je je uiterst skeptisch over de diagnose alleen al, maar als ze op de GNM-site precies hetzelfde advies geven dan is het ineens wel OK? Nu snap je misschien waarom ik doorgaans niet met GNM-aanhangers door 1 deur kan, volledig ingegraven in het eigen dogma. Je zou er een Hamerse haard van krijgen!

Mike

Dus als ik mensen aanraad een reguliere diagnose te laten uitvoeren dan verklaar je je uiterst skeptisch over de diagnose alleen al, maar als ze op de GNM-site precies hetzelfde advies geven dan is het ineens wel OK? Nu snap je misschien waarom ik doorgaans niet met GNM-aanhangers door 1 deur kan, volledig ingegraven in het eigen dogma. Je zou er een Hamerse haard van krijgen!

Mike
Je eerst maar eens echt verdiepen in de [idee achter] Germaanse geneeskunde voordat je tot dat zulke uitspraken komt.

Overigens ben ben ik het niet op alle vlakken eens met die richting en doe ik niet aan dogma's. Ik waarschuw wel voor wat de mainstream, de massa, de meerderheid [ook hier weer met het meehuilen] denkt en/of vindt dat de juiste weg is.

Weerstand tegen informatie zoals Germaanse geneeskunde komt van de ego en de training van onze scholen en maatschappij. Er moet een ziekte zijn, er moet een [liefst pasklare] oplossing zijn, er moet iemand zijn die dat voor de 'patiënt' verzorgt. We nemen zelf geen verantwoording en duiken niet de diepte in bij richtingen zoals germaanse geneeskunde.
De duivel mag je ook al niet benoemen die in de mensen huist, daar wil men niet aan. Het is niet zoiets ongrijpbaars, maar men wil foto's, bloedwaardes, feiten. Echter wat is de juiste waarde en wat is de juiste benaming. Als je je verdiept in zoiets als wat Dr. Hamer heeft ontdekt dan kan je ook weten dat wat we nu leverkanker noemen vroeger anders benoemd werd, net als polio en andere 'aandoeningen'. Het is zelfs recht onder onze neus gebeurd met griep en dat biermerkje.

Men wil een diagnose, een etiket, wil duidelijkheid, wil houvast. Het leven biedt dat niet en toch willen wij mensjes dat.
Prima, dan haal je een diagnose. Niet zeuren over de informatie die je dan krijgt en hoezeer je dan in paniek bent èn dat er geen geschikte oplossing komt van die diagnose stellers.

Wat is een dokter in de reguliere zorg dat hij een oordeel / diagnose kan geven? Als je dat niet ziet, dan houdt alles op en moet je inderdaad maar hard rennen naar die getrainde soldaten des doods.

Je ego kan klapperen maar ik waarschuw een ander mens als ik denk dat hij op de verkeerde koers zit. Verder is het aan die mens zelf met vrije wil en al. Maar omdat iedereens training en egootje weer begint te rammelen is de waarschuwing alweer verzand in een hele reeks nutteloze berichten die bol staan van onkunde omdat de klepel en de klok weer eens niet bij elkaar gevonden kunnen worden.

Waarom geloven we wel de diagnose leverkanker maar niet de diagnose corona? Eerst maar eens wat verstand van zaken hebben en een helicopter visie hanteren voordat je zo de hakjes in het zand zet.

Voor @Romagi in de herhaling: Veel sterkte en wijsheid gewenst Romagi. Ik raad je aan weg te lopen bij de reguliere zorg, je wrokken te begraven, jezelf goed te voeden en stress te vermijden. Bij dat laatste kan CBD je enorm goed helpen [https://website.suvernuver.org/]

Ik heb het artikel gelezen. Leverkanker zou vroeger 'levertuberculose' worden genoemd. Overigens zonder enige bronvermelding, aangezien tuberculose hoofdzakelijk in de longen voorkomt. Daarnaast is de term 'tuberculose' eveneens regulier. Is dat wel OK omdat het op de GNM-site staat? En daarin zit dus ook mijn probleem met fanatieke GNM-aanhangers, ze zijn extreem dogmatisch.

Verder merk ik dat je je oude maniertjes nog steeds niet van je hebt afgeschud. Je staat snel klaar met een negatief oordeel. Als Butterfly in alle eerlijkheid toegeeft dat ze alcohol gebruikt maak je van haar meteen een doorgewinterde alcoholist waar jij niet mee wenst te praten, zonder dat je weet hoeveel en hoe vaak ze drinkt. Mij verwijt je egoproblematiek omdat ik.tegengas geef, want kennelijk ben jij de enige arbiter van de waarheid en wens jij niet te worden tegengesproken. Je bepaalt ook nog eens dat alle recente uitwisselingen in dit draadje nutteloos zijn. Wie heeft hier dan een groot ego?

Wat zegt GNM over dit soort gedrag? Lees dit eens, zou ik zeggen. En in normaal Nederlands: effe dimmen, dame!

Mike

De alwetende ego van Mike die zich weer moet laten gelden. Denkt weer verstand ergens van te hebben want leest een paar minuten op een site. Weet alles, heeft last van goddelijke interventies en drankjes. Met dat laatste gaat het best goed vermoed ik.

Succes met de echte AA en in normaal Nederlands: einde oefening voor dit forum wat totaal vernietigd is en waar WAPF zeer terecht de handen af heeft getrokken.

Succes met je paar laatste fans en groupies toetsenbordridder Mike.

Bedankt voor dit finale inzicht egootje Mike. Je bent alles en iedereen nu kwijt en goh wat zelf het een zelfverheerlijkend moment zijn met jezelf weer.
Sneer overigens nog maar even verder hoor met al je vrouwelijke hormoontjes van dien.

Probeer het eens, die spiegel. Het wordt tijd na al die jaren. En nee, niet dat zelfverheerlijkte commentaar over hoe geweldig je van de 12 stapjes geleerd hebt.

See you in a next life, hopelijk, als je genoeg inzicht en geloof toegediend krijgt.

De alwetende ego van Mike die zich weer moet laten gelden. Denkt weer verstand ergens van te hebben want leest een paar minuten op een site. Weet alles, heeft last van goddelijke interventies en drankjes. Met dat laatste gaat het best goed vermoed ik.

Succes met de echte AA en in normaal Nederlands: einde oefening voor dit forum wat totaal vernietigd is en waar WAPF zeer terecht de handen af heeft getrokken.

Succes met je paar laatste fans en groupies toetsenbordridder Mike.

Bedankt voor dit finale inzicht egootje Mike. Je bent alles en iedereen nu kwijt en goh wat zelf het een zelfverheerlijkend moment zijn met jezelf weer.
Sneer overigens nog maar even verder hoor met al je vrouwelijke hormoontjes van dien.

Probeer het eens, die spiegel. Het wordt tijd na al die jaren. En nee, niet dat zelfverheerlijkte commentaar over hoe geweldig je van de 12 stapjes geleerd hebt.

See you in a next life, hopelijk, als je genoeg inzicht en geloof toegediend krijgt.
En we zijn weer terug bij af, ik zag het al van mijlenver aankomen. Dit is waarom het nooit wat wordt met moderne vrouwen. Ze denken dezelfde grote bek op te kunnen zetten als mannen, maar als ze op een manier op hun plek worden gezet als dat mannen dit onderling doen haken ze stampvoetend af. Jullie zullen je nooit op ons niveau bevinden, daarvoor is de emotionele onvolwassenheid en het daaruit voortvloeiende gebrek aan zelfreflectie en zelfcorrectie te groot. Exit H.E.K.S., ik gooi haar nu van het forum af want nog erger dan de slachtoffermentaliteit van 3 andere forumleden is dit irritante, betweterige gedrag.

Mike

Even voor alle duidelijkheid: die pagina over manische agressie beschrijft mij ook zoals ik vroeger was. Een ziekelijke zucht tot opstandigheid, het uitlokken van conflicten, passieve agressie, ik herken het allemaal. Ook het alcoholmisbruik vloeit hieruit voort en dit verergert dit agressieve gedrag, eveneens voor mij zeer herkenbaar. De basis is een gebrek aan veiligheid en geborgenheid, dankzij de 12 stappen heb ik dit mogen onderzoeken en ontdekt welke oude pijn ik wilde verdoven. Dat zouden meer mensen moeten doen!

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan