Zathras
Well-known member
Nah, organische verbindingen gaan niet zo lang mee als anorganische.Opgegeten door het zout
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nah, organische verbindingen gaan niet zo lang mee als anorganische.Opgegeten door het zout
Ja drink zeker 3-4 liter per dagDrink je wel voldoende gedurende de dag? Als je nl. op celniveau uitgedroogd bent zal.je lichasm het zout gebruiken om vocht vast te houden.
Mike
Dat valt best mee, heb een flinke blaas lolHet kan ook zijn dat je juist te veel drinkt en daardoor uitdroogt. Loop je om de haverklap naar de WC?
Mike
Hallo Aad, dit zou niet het doel moeten zijn bij inname van kz. Je zegt dat je last krijgt van dierlijk eiwit en koolhydraten. Eet je wel genoeg vet? Dierlijk vet? Teveel eiwitten in combinatie met koolhydraten en te weinig vet is een perfect recept voor het disfunctioneren van de schildklier.Dat valt best mee, heb een flinke blaas lol
Zweten doe ik niet veel, lijkt of ik gewoon te veel vocht vasthoud.
Soms als ik wakker word met 'zout migraine' drink ik zwarte thee (werkt bij mij vocht afdrijvend) en dat verlicht vaak binnen 1-2 uur.
Zou ik te veel zout vasthouden? Nier/lymfe problemen? Ik durf gewoon niet veel zout te eten door die vreselijke koppijn (hoofd draaien doet pijn) die het me soms geeft.
Edit: dierlijk eiwit en koolhydraten geven me ook veel dorst en opgeblazen gevoel.
Misschien is het een idee om een voetenbad te nemen met Keltisch zeezout.Dat valt best mee, heb een flinke blaas lol
Zweten doe ik niet veel, lijkt of ik gewoon te veel vocht vasthoud.
Soms als ik wakker word met 'zout migraine' drink ik zwarte thee (werkt bij mij vocht afdrijvend) en dat verlicht vaak binnen 1-2 uur.
Zou ik te veel zout vasthouden? Nier/lymfe problemen? Ik durf gewoon niet veel zout te eten door die vreselijke koppijn (hoofd draaien doet pijn) die het me soms geeft.
Edit: dierlijk eiwit en koolhydraten geven me ook veel dorst en opgeblazen gevoel.
Ja vind dat zeker een goed alternatief. Je kunt ook nog kokoswater drinken voor de mineralen en dorstlesser.Misschien is het een idee om een voetenbad te nemen met Keltisch zeezout.
Of kan het lichaam dan niet genoeg opnemen?
1 ding is zeker. Het lichaam is een ingewikkeld iets.
Mijn acup. arts Tan vraagt nooit wat ik eet en slik terwijl er wel op zijn huisbordje staat fytotherapie.
Gisteren bij Tan geweest voor duizeligheid en het masseren van het sleutelbeen (heeft hij nooit eerder gedaan) deed zoveel pijn. Hij voelde daar wel degelijk spanning terwijl ik daar nooit pijn heb. Vraag me dus af waarom en hoe er pijn ontstaat. alleen voeding? en/of tekorten of ook fysike ontregeling.