Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gokte dat ook al, maar was te lui om te checken, thanks!Is nep/satire, stond drie jaar geleden op nieuwspaal https://nieuwspaal.nl/woord-boterham-wordt-afgeschaft/
Haha, ben ik ook ingestonkenIk gokte dat ook al, maar was te lui om te checken, thanks!
Bekijk bijlage 2066
Uit deze lijst blijkt duidelijk dat wij in Nederland het voortouw moeten nemen vwb CO2 reductie :-(
Luister naar Dave (X22) van vannacht, er is hoop!Ik word er steeds sipper van. We worden in zijn geheel in het pak genaaid.
Cojona is straks weg en dan krijgen we die klimaat onzin weer. Waarbij de politici en heersende klasse alles mogen en de gewone burger uitgezogen wordt en opgesloten... :-(
ben ik ATM mee bezigLuister naar Dave (X22) van vannacht, er is hoop!
Mike
O jeeeeeeeee, we gingen allemaal doooooohoooood
Een paar dagen geleden was er een kop op nu.nep, na de uitkomst van een klimaat dingetje, de zomers worden 𝙬𝙖𝙧𝙢𝙚𝙧 𝙙𝙧𝙤𝙜𝙚𝙧 𝙚𝙣 𝙣𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧, nu ben ik niet zo slim maar is dat niet zoiets van mischien gaat het regenen maar mischien ook niet, misschien schijnt de zon maar mischien ook niet, misschien worst het warm maar ja kan ook koud zijn....O jeeeeeeeee, we gingen allemaal doooooohoooood