Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
‘Geframede’ uitslag
Het is dus wel duidelijk dat de Nederlandse bevolking een dergelijk CO2-budget absoluut niet ziet zitten. Interessant is trouwens om te zien hoe de uitslag van dit soort peilingen in de media geframed wordt. Op de website van Radar bijvoorbeeld, het consumentenprogramma van AVROTROS, dat een eigen peiling hield. Daar wordt toegegeven dat weliswaar nog geen kwart van de ondervraagden vóór een persoonlijk CO2-budget is, maar de rest van het verslag is een mooi voorbeeld van een ongunstige uitslag framen alsof hij juist gunstig is.
Er zijn hele generaties groot mee geworden, maar olie is ook niet gratisIk heb ff gekeken en zit nu op 155 euro per maand. Dat gaat naar 300 euro per maand.. ik kan dit gewoon echt niet meer betalen zat te denken aan een petroleum kachel ofzo. Maar kun je dat wel veilig als hoofdverwarming gebruiken.. tegen zulke prijzen valt toch niet op te besparen?!
Klopt zeker maar goedkoper dan een gasrekening denk. Weet niet hoelang je met een jerrycan doet?Er zijn hele generaties groot mee geworden, maar olie is ook niet gratis
Dat is echt ruk, ik vrees/denk dat er heel veel mensen in die situatie komen te zitten en dat duidelijk de poep tegen de ventilator gaat knallen.Ik heb ff gekeken en zit nu op 155 euro per maand. Dat gaat naar 300 euro per maand.. ik kan dit gewoon echt niet meer betalen zat te denken aan een petroleum kachel ofzo. Maar kun je dat wel veilig als hoofdverwarming gebruiken.. tegen zulke prijzen valt toch niet op te besparen?!
Ook hier kunnen we stellen PSGWSP ;-)Hier zijn ze echt goed bezig voor het klimaat. Zo komen we er wel.
Talma Oslolaan ‘draait’ op noodstroom
De opdracht van het Rijk was om het nieuwe woonzorgcomplex aan de Oslolaan gasloos te bouwen. Maar door capaciteitsproblemen bij Liander is het gebouw de komende twee jaar ook grotendeels stroomloos. Een dikke tegenvaller.www.heturkerland.nl
Genaaid worden we zeker..maar we zitten er maar mooi meeDat is echt ruk, ik vrees/denk dat er heel veel mensen in die situatie komen te zitten en dat duidelijk de poep tegen de ventilator gaat knallen.
denk dat zo'n kachel wel veilig werkt, trui extra aan, maar kut is het wel.
Geen houtkachel mogelijkheden?
maar ja, dan moet er ook weer hout geregeld worden enzo, ook ruk.
We worden als bevolking in het pak genaaid, en de meeste mensen hebben het niet door. :-( grrrrr