Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Milieudefensie is zo'n zwaar gesubsidieerde overheidsafhankelijke overheidspoedel.En de petitie die er bij hoort:
Steunbetuiging | Bezorgde Energie Gebruikers
Steunbetuiging Door het ondertekenen van deze steunbetuiging geef ik aan de interventie van de Stichting Milieu en Mens in het hoger beroep in de zaak van Milieudefensie tegen Shell te steunen. Aantal steunbetuigingen op dit moment: Ik betuig steun aan de interventie van stichting Milieu & Mens...bezorgdeenergiegebruikers.nl
Misschien een SleeperDe Zweedse klimaatactiviste Greta Thunberg lijkt van haar geloof gevallen. De tiener zegt dat het een ‘fout’ zou zijn om de overgebleven kerncentrales in Duitsland te sluiten. De linkse klimaatkerk reageert vol ongeloof.
Greta Thunberg pleit vóór openhouden Duitse kerncentrales, Groenen…
De Zweedse klimaatactiviste Greta Thunberg lijkt van haar geloof gevallen. De tiener zegt dat het een ‘fout’ zou zijn om de overgebleven kerncentrales in…www.blckbx.tv
det är ingen sovande utan ett mentalt stört dumt barnMisschien een Sleeper
Hahaha je spreekt nog Zweeds ook ja een dom kind is het en blijft hetdet är ingen sovande utan ett mentalt stört dumt barn
Note to self: onthouHahaha je spreekt nog Zweeds ook ja een dom kind is het en blijft het
Fakkel in Pernis, net een letter teveel om een echte fakkel te zijn.Gelukkig woont mevrouw Kaag niet in Pernis. Ze had zich dan bedreigd gevoeld door de fakkel van Shell.
De fakkel zag ik woensdagavond toen ik in Vlaardingen was. Ik voelde direct wat mevrouw Kaag voelde toen er iemand met een fakkel bij haar huis stond. Het was erg bedreigend.
90 METER HOGE FAKKEL DOOR STORING SHELL PERNIS - Waterweg-Actueel
SCHIEDAM- De vuurbal die is te zien en horen in onder meer Schiedam en Vlaardingen betreft een zeer grote fakkel (ruim 90 meter hoog) aan de Vondelingenweg in Pernis. De…www.schiedamsnieuws.nl
OK, wat heeft Brommetje gedaan dat ze niet kan bewijzen dat ze verduurzaamd heeft? Ik gok op laag BTW tarief klus. Karma
Fijn voor de beelddenkers zo'n opmerking @copypasteZeker betaald in Natura.....
Dat is ergens mis gegaan, de installateur dus iemand met verstand heeft de zonnepanelen de warmtepomp en de isolatie weer meegenomen met de opmerkingen GroenLinks is een soa ben niet gek......
Hilarisch draadje (de reacties in ieder geval)