Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze komen er vanzelf van terug de kosten voor biologisch produceren zijn aanmerkelijk hoger.Er speelt veel.hooghartigheid onder biologische boeren. Zij zien dat deze minister versneld wil inzetten op biologische, duurzame en kleimschalige landbouw. Grotere reguliere boeren krijgen hierdoor geen of onvoldoende onschakelingstijd en gaan kopje onder. De ego's van de bioboeren smullen hiervan, want zij denken wel te kunnen overleven met een minister die achter hen staat. Dat het deze minister helemaal niet gaat om welke vorm van landbouw dan ook, enkel het kapotmaken ervan ontgaat ze totaal. Hebben we tijdens de 'pandemie' niet ook de grootste deugers gezien onder biologische consumenten en vrije scholen? Dit geldt ook voor de 'deugdzane' bioboer!
Mike
Zo wat een afgang! Ik had ze al niet zo hoog staan omtrent boeren verzet maar nu al helemaal niet meer!@Warrior of light Weet jij wat deze boer ziet in deze minister?
Hup, gelijk van het land aftrappen.
Bekijk bijlage 26358
Bekijk bijlage 26359
Zo wat een afgang! Ik had ze al niet zo hoog staan omtrent boeren verzet maar nu al helemaal niet meer!
Maar ja wat Mike ook al zei valt het juist op dat de bioboeren de grootste deugers zijn! Hoeve biesland is ook zo deugdzaam. Heeft nooit iets van protest
Uiteraard mee eens, Jon. De bioboeren voelen zich echter gesteund door een wolf in schaapskleren. Kijk naar Sri Lanka vorig jaar: de regering verbood kunstmest vanwege een radicale omschakeling naar biologische landbouw en hongersnood was het gevolg. De powers-that-be weten dat dit onhaalbaar is op de korte termijn en zetten bioboeren in als pionnen.
Mike
Persoonlijk pleit ik voor een levende bodem, HET begin voor een gezond mens met hersenen.
Zie Weston Price
Als je wilt dat de landbouw iets wil veranderen zal je zeer geleidelijk (haalbare) doelen moeten stellen.