Kijk uit voor ecofascisme!

Allemaal klimaatontkenners hier. Voelen jullie dan niet hoe erg de aarde opwarmt op zo een dag als vandaag?

Ja joh. Dit forum zit vol met wappies en klimaatontkenners. Het is inmiddels kwart over twaalf en ze hebben nog niet door dat het zo laat is en dat we niet meer terug kunnen. Op 21 juni 2023 eindigt het leven zoals wij dat kennen vanwege de klimaatcrisis.

Als de temperatuur in het voertuig 30 graden Celsius bereikt, is dat vergelijkbaar met rijden met een alcoholpromillage van 0,29 gram per liter bloed. Dit zijn de gevolgen: Rijfouten nemen toe met 20%. De reactietijd neemt toe met 22%.

Zonnepanelen op je dak schijnt dus helemaal niet goed voor je gezondheid te zijn, dit kwam ik gister namelijk tegen uit een nieuwsbrief die ik van bio-energetica kreeg:

Slaap niet binnen een straal van 5 meter van zonnepanelen. Zonnepanelen en hun omvormers produceren een buitengewoon vervuilend elektromagnetisch veld. Bij zonnepanelen op accusystemen zoals in een caravan, is dit trouwens niet het geval.

Zonnepanelen op je dak schijnt dus helemaal niet goed voor je gezondheid te zijn, dit kwam ik gister namelijk tegen uit een nieuwsbrief die ik van bio-energetica kreeg:

Slaap niet binnen een straal van 5 meter van zonnepanelen. Zonnepanelen en hun omvormers produceren een buitengewoon vervuilend elektromagnetisch veld. Bij zonnepanelen op accusystemen zoals in een caravan, is dit trouwens niet het geval.
Praktisch gezien zal dat toch weinig problemen opleveren lijkt mij.

Al heel de dag in het nieuws hier, de eerste klimaatdode door de hitte : een 47j boer is in Sevilla op het land gestorven door het klimaat, de enorme hitte. (slechts ca 44gr). Nu moet ik ook wel zeggendat ie een beetje dom moest zijn om dat uur van de dag nog in die blakke zin op het land gaan te staan werken.

Oh ja, hij had nog wel verschillende andere aandoeningen,maar dat ter zijde, en ws ook wel gevaxxed.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan