Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het een optie is, direct uitzetten, zodat ze doorkrijgen dat we niet op dit soort ongein zitten te wachten. En natuurlijk zoveel mogelijk cash betalen. Ik licht regelmatig even toe als ze alweer het bedrag op een pinautomaat hebben ingetoetst dat ik fan ben van cash, omdat het de bank niets aangaat waar ik mijn geld aan uitgeef. Stukje bewustwording kwekenWaar bemoeien die lui zich mee!
Ook ING meet CO2-uitstoot via bankafschriften
Een volle tank, een thuis bezorgde maaltijd of vliegtickets: klanten van ING kunnen binnenkort naar aanleiding van hun uitgaven een schatting van hun CO2-uitstoot inzien. De bank volgt Rabobank met…www.telegraaf.nl
Duitse grootstad schakelt warm water uit in publieke gebouwen, ook Berlijn neemt maatregelen
Hannover neemt verstrekkende maatregelen om energie te besparen. Het is de eerste Duitse grootstad die het warm water uitschakelt in alle publieke gebouwen in het licht van de Russische gascrisis. Ook de Duitse hoofdstad neemt maatregelen om energie te besparen.
Ruim de helft van de huishoudens heeft sinds augustus vorig jaar te maken met een hogere energierekening. In sommige gevallen gaat het om 100 euro extra per maand. Dat blijkt uit een analyse van economen van Rabobank die transactiedata van klanten onder de loep hebben genomen.
Ben ooit naar Triodos Bank overgestapt, maar dat is inmiddels gewoon ook een woke gedrocht dat volgelonthofende (?) wentelwieken promoot en steunt. Op bepaalde puntenwellicht ietsje beter, maar dan geldt misschien nog net 'beste van de slechtse'. Gedwongen bankieren op de pc met gedebiliseerde website voornamelijk geschikt voor mobieltjes.Waar bemoeien die lui zich mee!
Ook ING meet CO2-uitstoot via bankafschriften
Een volle tank, een thuis bezorgde maaltijd of vliegtickets: klanten van ING kunnen binnenkort naar aanleiding van hun uitgaven een schatting van hun CO2-uitstoot inzien. De bank volgt Rabobank met…www.telegraaf.nl
De schaapjes zullen zeggen dat het niet erg is. De overheid compenseert elke maand die 100 euro met zelfs nog een 13e maand kado.