Waarom ons klimaat eigenlijk niet gered hoeft te worden ?
Het jaar 2019 is het jaar dat de klimaat gekte op hol lijkt te slaan. The Green Deal in Amerika zou de gehele economie totaal lam gaan leggen. De Gilets Jaunes hebben al in de gaten dat hen dat nog verder aan de bedelstaf gaat brengen, nog verder als de 25% van de Fransen dit nu al ervaren. Al veel onderzoeken heb ik bekeken zoals dit: Global warming, een einde aan de discussie (Dr. Don Easterbrook)
Zowat elke logica ontgaat mij dat een gas als Co2 leven schenkend kan zijn en gelijktijdig een onmetelijk probleem wat wij aangepraat krijgen. Aangepraat, want de ene wetenschapper verteld een totaal ander verhaal als de andere en niet zo’n beetje ook, 180 graden tegengesteld. Tegenstellingen die een giga invloed gaan hebben op de korte termijn in financiële werkelijkheid voor de gehele bevolking van Nederland en nog een paar door die Deep State gecontroleerde landen. Amerika heeft al afgehaakt en ik denk terecht.
Is het milieu dan geen probleem ?
ZEKER WEL !!
Waar ik mij persoonlijk erg zorgen maak is het technische geknoei met onze planeet en wel de giga toepassingen van CHEMTRAILS en de enorme stijging van het fijnstof in de lucht die wij elke dag inademen. En dat zeker in Nederland, een van de vuilste gebieden ter wereld. En gek genoeg horen we daar relatief weinig over.
http://gedachtenvoer.nl/waarom-ons-klimaat-eigenlijk-niet-gered-hoeft-te-worden/