Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jouw favoriete nieuwsbron, Edwin ?Ook DIT is klimaatverandering.
Wetenschapper waarschuwt: "Het wordt steeds eerder donker"
Als we nu niet ingrijpen, ziet ons land steeds minder daglicht. Die waarschuwing komt van klimaatwetenschapper Gijsbert Cochon.nieuwspaal.nl
jouw favoriete nieuwsbron, Edwin ?
Nou, die begint toch wel wat bij te draaien. Ze draaien nog steeds om alles heen, maar lang niet meer alles is fake. Af en toe druppelt er een waarheidje tussendoor. Laat ik het zo zeggen, dan pas als ze het niet meer kunnen verhullen.Alles is betrouwbaarder dan de NOS.
Noorwegen maakt zich op om de uitvoer van stroom te beperken. Dat heeft niets te maken met politieke omstandigheden, maar alles met de droogte. Het aanvullen van waterreservoirs krijgt prioriteit boven de productie van stroom. Dat heeft de Noorse energieminister Terje Aasland volgens persbureau Bloomberg gezegd.
NU.nl checkt regelmatig berichten op betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar de bewering dat het KNMI in 2016 ten onrechte een groot deel van de hittegolven in de periode 1901-1951 uit de boeken heeft geschrapt. Het klopt inderdaad dat het KNMI zijn metingen heeft aangepast, maar dat gebeurde omdat die eerdere metingen onnauwkeurig bleken.
Die wetenschappers worden wel steeds slimmer
Echt krom gelachen om dit stukje..wat een imbecielen..maar dit wil ik even delen..dus heb je de bron waar dit vandaan komt?
Echt krom gelachen om dit stukje..wat een imbecielen..maar dit wil ik even delen..dus heb je de bron waar dit vandaan komt?