San
Lid
@afra: waar heb je dat filter laten testen? Ik gebruik hier ook de Britta, jammer dat het dus eigenlijk niet werkt
@Jordy: volgens mij is een Berkey wel heel goed, filtert alles uit het water
He San ja ben sowieso te spreken over het feit dat er 0.0 kalk meer in de theekoker zit en ik drink er ook regelmatig uit.
Het verwijdert fluor,chloor,virussen en nog veel meer andere dingen, was overigens wel een kostig ding.
Vraag mij alleen af hoe ver we hierin moeten gaan?
Dadelijk heeft ons lichaam niks meer te doen
als jullie me snappen je immuunsysteem wordt niet lui op deze manier?
Net als het feit dat je elke keer je handen was met anti bacterie soap, alles schoon houden werkt vaak averechts.
Al heb ik liever geen fluor,chloor en medicijnenresten in mijn lichaam uiteraard
Even een vraagje ik wil voor de douchekop [zonder vitamine c filter] 1 die chloor en andere dingen verwijdert iemand die een goede betaalbare douchefilterkop kent?
In combinatie met zo 'n wervelaar nog beter?
Je hebt zo'n werverlaar voor op de kraan een kopje en 1 voor een douche, alleen die hangt tegen de muur aan ofzo zie ik op dit plaatje [snap ik niet echt]
Zie link:
http://www.waverecycler.com/uwwater..._id=32&option=com_virtuemart&Itemid=1
Zal vanmiddag wel een foto maken hoe mijn douche[slang en douchekop] eruitzien, misschien dat ik het even naar iemand kan mailen hoe ik het bij mij dan de wervelaar in de douche bevestig? graag!