krachttraining

De man moet dan ook een vrouw leiden, want zonder hem is ze stuurloos. Staat ook in de bijbel. Vrouwen noemden hun mannen zelfs 'lord' (heer)! En God verhoede dat een vrouw teveel macht en zeggingskracht, zoals het geval is in onze gefeminiseerde moderne samenleving. Precies het plan van de duivel

Helemaal mee eens hoor!

Je bent een vat vol tegenstellingen. Met krachttraining voed je je krijgersenergie op fysieke wijze, maar spiritueel ben je voer voor de kat, zoals zovele christenen. Leer de bijbel niet volgen maar bestudeten en kom dan nog eens bij me terug.

Mike

dit onderwerp gaat over kachttreining.
Ik was 24 uur aangesloten op

Hier kan de hartslag mee gemeten worden.
die varieert natuurlijk naarmate je verschillende dingen doet.
Als je de hartslag weet weet je dan ook een eventueel defect in de rug? ik bedoel zenuwschade vanuit de endeldarm en/of rug die voor duizeligheid zorgt? nervu vagus.
Ik heb nog nooit eerder gezocht naar het verband tussen een gezond hart en/of de gevolgen van een iemand met hartklachten.

Je wil weten hoe ik er over denk. OK, komt-ie:

Krachttraining en fitness worden in de 'manosphere' enorm gepromoot, om verschillende redenen:

1. Het bevordert je fysieke fitheid en voor mannen is het van belang dat ze fit en afgetraind moeten zijn.

2. Het verhoogt je aantrekkingskracht voor vrouwen en maakt je een betere kandidaat voor een geschikte vrouwelijke partner.

Beide zijn drogredenen. En wel hierom:
Dit kom ik vaker tegen, en specifiek daarom ben ik benieuwd naar de voordelen van krachttraining.

Interessant artikel. De vraag is dus of puur en alleen het verhogen van de spiermassa al een positief effect op de gezondheid kan hebben. Je supplementeerd als het ware spiermassa.

Deze video gaat niet over krachttraining maar over sprinten, dit schijnt een enorm goede training te zijn om visceraal vet te verbranden en meer spieren te krijgen. Dit in tegenstelling tot lange afstand hardlopen waarmee je meer spieren afbreekt. Evolutionair gezien is het ook logischer om te sprinten voor de jacht op ons eten.

Deze video gaat niet over krachttraining maar over sprinten, dit schijnt een enorm goede training te zijn om visceraal vet te verbranden en meer spieren te krijgen. Dit in tegenstelling tot lange afstand hardlopen waarmee je meer spieren afbreekt. Evolutionair gezien is het ook logischer om te sprinten voor de jacht op ons eten.

Langeafstandslopen is juist bij uitstek geschikt voor jacht.

Op snelheid win je het namelijk niet (bij afwezigheid van een wapen of val). Het idee is om een dier telkens in het oog te houden en gestaag te achtervolgen. Mensen hebben het vermogen om zeer lange duurlopen te doen (soms wel meer dan een halve dag) en hebben ook, in tegenstelling tot dieren, het vermogen om te zweten. Deze 'renjacht' is voornamelijk uit de Afrikaanse regionen bekend.

Het dier wordt tot uitputting achtervolgd. In de praktijk komt dit trouwens bijna niet meer voor, maar dat is meer een kwestie van veranderde landschappen / reservaten etc etc

Ik vind genoeg dingen in mijn dagelijks leven om de spieren op peil te houden: handmatig hout zagen voor de kachel, links en rechts zagen afwisselen, wandelingen maken, trappen lopen, fietsen, delen van boomstammen verplaatsen, staal zagen en vijlen, smeden ervan op een aanbeeld, piano en drums spelen, meubels maken, ramen wassen, het erf vegen, het grind aanharken, gras maaien, bomen snoeien, en nog wat dingen. Kan geen sportschool tegenop en kost niets, terwijl het wel vele oplevert.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan